

Brother: wzrost sprzedaży urządzeń laserowych w Polsce
W 2014 r. firma Brother Polska odnotowała wzrosty sprzedaży wszystkich modeli laserowych ze swojej oferty. Producent zajmuje obecnie 1. miejsce w obszarze sprzedaży monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych.
W 2014 r. firma Brother Polska zwiększyła sprzedaż swoich monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i obecnie zajmuje pierwsze miejsce z udziałem rynkowym na poziomie 27,8 proc (w ubiegłym roku zajmowała 3. pozycję). Producent odnotował także wyższą sprzedaż czarno-białych drukarek laserowych i posiada 14,3 proc. udziału w rynku. Obecnie zajmuje 2. miejsce w tym obszarze, co stanowi awans o jedno miejsce względem 2013 r. Brother także dwukrotnie zwiększył sprzedaż kolorowych drukarek laserowych – obecnie posiada 8,6 proc. udziału w tym rynku i zajmuje na nim 5. pozycję. Firma sprzedała także więcej kolorowych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych niż rok wcześniej, obecnie kontroluje 9,1 proc. rynku i zajmuje na nim 4. pozycję. Przedstawione dane rynkowe zostały przygotowane przez firmę Infosource.
„Nasze wyniki sprzedaży w 2014 r. pokazują jednoznacznie, że pozycja Brother na polskim rynku urządzeń laserowych jest mocna i cały czas rośnie. Wzrosty sprzedaży we wszystkich grupach produktowych modeli laserowych, pomimo lekkiego kurczenia się całego rynku, pokazują, że obraliśmy dobrą strategię, a nasze modele są pozytywnie oceniane przez klientów. Do urządzeń wprowadzamy nowe funkcjonalności, które sprawiają, że drukowanie staje się bardziej efektywne. Nasze modele uzupełniamy o rozwiązania takie jak obsługa aplikacji mobilnych, chmurowych czy technologii NFC” – powiedział Piotr Baca, Country Manager w firmie Brother Polska.
źródło: brother/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03Komfort i jakość życia: STO10 Chylońska wyznacza nowe standardy w Gdyni
2025.07.03Matexi Polska z pozwoleniem na budowę nowej inwestycji na warszawskim Żoliborzu
2025.07.02Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01Truck Care: w sezonie wakacyjnym dobrze sprawdza się wynajem krótkoterminowy
2025.07.01Girteka rozwija ofertę dla przewoźników
2025.06.30Światowy Dzień Mikrobiomu 2025: jesteśmy coraz bardziej zainteresowani mikrobiotą, ale nasza świadomość jest wciąż niewystarczająca
2025.06.27