

Budvar Centrum. Wyróżnienia za jakość i wizerunek
Znak Jakości Home Zone i tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki to nagrody przyznawane przez wybitnych polskich architektów, projektantów i przedsiębiorców. Obie zdobył w ostatnim roku producent stolarki otworowej ze Zduńskiej Woli – Budvar Centrum.
Opinia branży: renomowana jakość
Znak Jakości Home Zone 2017 został przyznany producentowi stolarki otworowej za okno PVC T-Energy MD. Nowoczesny i elegancki produkt doceniono za rozwiązania dedykowane domom energooszczędnym. Plebiscyt Home Zone przyznaje znak jakości innowacjom, które pozwalają kreować komfortową, funkcjonalną i estetyczną przestrzeń. – Wprowadzając do sprzedaży okna T-Energy MD, chcieliśmy wyjść naprzeciw nowym trendom i udostępnić klientom produkt nie tylko estetyczny, ale też ekologiczny i zaawansowany technologicznie – mówi Paweł Trzciński, ekspert firmy Budvar Centrum. – Nagroda cieszy nas tym bardziej, że jest odzwierciedleniem opinii kilkunastoosobowej komisji złożonej z wybitnych, znanych w świecie architektów i projektantów.
Opinia biznesu: europejski charakter
Organizacja indywidualnych pracodawców Business Centre Club również zwróciła w tym roku uwagę na producenta okien Budvar Centrum i po raz czwarty przyznała mu tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki. Nagroda ta jest przyznawana w sześciu kategoriach: Eksporter, Firma Globalna, Kreator Rozwiązań XXI Wieku, Najwyższa Jakość, Partner Firm Zagranicznych i Marka Europejska. W ostatniej z nich zwyciężył właśnie producent ze Zduńskiej Woli. – Business Centre Club co roku wyróżnia firmy, które osiągają sukcesy na rynku międzynarodowym, dbają o dobry wizerunek przedsiębiorcy i budują zaufanie do polskich produktów i polskiego biznesu. W tym roku organizacja uznała, że w Europie taką firmą jest właśnie Budvar Centrum – zdradza Paweł Trzciński.
Producent stolarki otworowej zaznacza, że choć cieszy się z nagród, nie są one dla niego najważniejsze. – Wybitni architekci i biznesmeni uznali, że należymy do grona profesjonalistów. To zaszczyt i nagroda za ciężką pracę – mówi Paweł Trzciński. – Na co dzień jednak kierujemy się przede wszystkim opinią naszych klientów i to z myślą o ich satysfakcji podejmujemy każdą decyzję.
źródło: budvar/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09





