

Canon awansuje w rankingu Best Global Green Brands firmy Interbrand
Canon awansował na 26. miejsce w najnowszym rankingu firmy Interbrand - Best Global Green Brands. W 2013 r. firma zajmowała 30. pozycję. W raporcie wyróżniono efekty wdrożonych w 2012 roku procedur w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym prawie trzykrotną redukcję emisji CO2 w całym cyklu życia produktów w odniesieniu do przyjętych założeń. Od 1990 roku Canon zebrał w skali globalnej 310 tys. ton kaset z tonerem, konsekwentnie redukując emisję CO2 o około 450 tys. ton, co pozwoliło uniknąć zapotrzebowania na 201 tys. ton nowych zasobów.
Doroczny raport Interbrand Best Global Green Brands oparty jest na badaniach konsumentów i pozwala wskazać różnicę między działaniami firmy na rzecz środowiska, a percepcją tych aktywności przez użytkowników. W przypadku Canon to postrzeganie znacząco się poprawiło, różnica zmniejszyła się z +6,56 w 2013 roku do +3,8 obecnie.
Susan Stuart, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Canon w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryce komentuje: „Zrównoważony rozwój jest dla firmy Canon jednym z kluczowych aspektów, głęboko osadzonych zarówno w naszej kulturze, jak i strategii rozwoju i prowadzenia biznesu. U podstaw naszego podejścia leży japońskie słowo Kyosei, które oznacza wspólne życie i pracę dla dobra ogółu. Pomagając ludziom uchwycić i dokumentować otaczający świat stajemy się częścią społeczności, w których działamy”.
W zestawieniu Best Global Green Brands analizowano działania tylko tych firm, które zostały uwzględnione w raporcie Interbrand Best Global Brands. Aby znaleźć się na liście najlepszych 50. firm w zakresie ekologii, organizacje muszą nie tylko podejmować odpowiednie działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale powinny także być odpowiednio postrzegane przez konsumentów.
źródło: canon/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





