

Centrum Obsługi Samsung z godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014 i certyfikatem zgodności z normą EN 15838:2009
Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało prawo do korzystania z Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2014. W wyniku przeprowadzonego audytu nadzorczego potwierdzono również po raz kolejny zgodność stosowanych w Centrum norm z europejskim certyfikatem EN 15838, wyznaczającym standard najwyższej jakości usług call center i skuteczności systemu zarządzania.
Badanie przeprowadzone w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi zostało zrealizowane w maju 2014 roku i składało się ze 100 audytów telefonicznych wykonanych metodą Secret Contact. Audytorzy za najsilniejsze strony Centrum Obsługi Samsung uznali uprzejmość i życzliwość konsultantów oraz krótki czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem. Centrum bez problemu przekroczyło próg uprawniający do otrzymania Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2014, uzyskując niezwykle wysoki wynik 91,2% (wymagany minimalny wynik to 80%).
Równolegle w Centrum Obsługi Samsung został przeprowadzony audyt potwierdzający zgodność stosowanych standardów usług i zarządzania z wymogami certyfikatu europejskiego EN 15838, który Centrum otrzymało w 2013 roku od renomowanej szwajcarskiej jednostki certyfikującej SGS. Jest to norma opracowana w 2009 roku przez ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.
Dążąc do spełnienia normy EN 15838, mieliśmy na celu upewnienie się, że procedury stosowane w Centrum Obsługi Samsung gwarantują najwyższy poziom zadowolenia klientów, dlatego niezmiernie nas cieszy wynik audytu potwierdzający zachowanie norm certyfikatu. Mamy nadzieję, że wraz z uzyskanym właśnie Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014 w korzystny sposób wpłynie to na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą, jej pracownikami i klientami – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03





