

Centrum Obsługi Samsung z godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014 i certyfikatem zgodności z normą EN 15838:2009
Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało prawo do korzystania z Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2014. W wyniku przeprowadzonego audytu nadzorczego potwierdzono również po raz kolejny zgodność stosowanych w Centrum norm z europejskim certyfikatem EN 15838, wyznaczającym standard najwyższej jakości usług call center i skuteczności systemu zarządzania.
Badanie przeprowadzone w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi zostało zrealizowane w maju 2014 roku i składało się ze 100 audytów telefonicznych wykonanych metodą Secret Contact. Audytorzy za najsilniejsze strony Centrum Obsługi Samsung uznali uprzejmość i życzliwość konsultantów oraz krótki czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem. Centrum bez problemu przekroczyło próg uprawniający do otrzymania Godła Dbamy o Jakość Obsługi 2014, uzyskując niezwykle wysoki wynik 91,2% (wymagany minimalny wynik to 80%).
Równolegle w Centrum Obsługi Samsung został przeprowadzony audyt potwierdzający zgodność stosowanych standardów usług i zarządzania z wymogami certyfikatu europejskiego EN 15838, który Centrum otrzymało w 2013 roku od renomowanej szwajcarskiej jednostki certyfikującej SGS. Jest to norma opracowana w 2009 roku przez ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.
Dążąc do spełnienia normy EN 15838, mieliśmy na celu upewnienie się, że procedury stosowane w Centrum Obsługi Samsung gwarantują najwyższy poziom zadowolenia klientów, dlatego niezmiernie nas cieszy wynik audytu potwierdzający zachowanie norm certyfikatu. Mamy nadzieję, że wraz z uzyskanym właśnie Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2014 w korzystny sposób wpłynie to na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą, jej pracownikami i klientami – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04„Delight – Mańkowski x Lena Lighting” Niezwykła wystawa w Galerii Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
2025.06.03Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”. Podsumowanie najważniejszego wydarzenia geoinformacyjnego w Polsce
2025.06.03Projekt „XYZ Place” z możliwością wejścia na budowę
2025.06.03Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02