

Ceramika Paradyż na targach 100%Design w Londynie
W Londynie we wrześniu królował przede wszystkim design! W tym czasie w stolicy Wielkiej Brytanii odbyły się najważniejsze wydarzenia poświęcone tej tematyce, a wśród nich znany na świecie 100%Design. W tym roku na festiwalu, wśród ponad 290 wystawców, po raz pierwszy swą ofertę zaprezentował także wiodący polski producent płytek ceramicznych – Ceramika Paradyż.
Ponad 27 tysięcy zwiedzających – tylu architektów, projektantów wnętrz i wzornictwa użytkowego oraz przedstawicieli handlowych uznanych firm z całego świata, przyciąga największa impreza w Wielkiej Brytanii dedykowana w całości designowi. W tym roku wydarzenie odbyło się 17-20 września na światowej sławy London Design Festival. Po raz pierwszy wśród elitarnych wystawców można było znaleźć przedstawiciela polskiej branży ceramicznej – Ceramikę Paradyż, która znana jest z designerskich projektów i najwyższej jakości produktów.
Ciekawe aranżacje płytek na stoisku Ceramiki Paradyż, przyciągały tłumy odwiedzających. Niezwykle charakterystyczna biała podłoga powstała przy użyciu płytek z kolekcji Thorno, ściany zdobiły zaś płytki z kolekcji Tamoe, nawiązujące do brytyjskiego stylu. Atrakcją była niewątpliwie Tablica Mendelejewa – szeroka na 4,5 metra i wysoka na 2,1 m plansza stworzona została ze 111 płytek ceramicznych, a każdy z pierwiastków nawiązywał do określonej kolekcji firmy. Tym sposobem, na stoisku przedstawiono obszerne portfolio producenta z Polski oraz możliwości wykorzystania produktów do każdego rodzaju inwestycji i projektu. 100%Design to jedno z największych i najbardziej dynamicznych wydarzeń dedykowanych designowi.
Dlatego też projektując stoisko Ceramiki Paradyż postawiliśmy przede wszystkim na nowoczesną, minimalistyczną formę, która była tłem dla naszych różnorodnych produktów. Zaskakujący pomysł wystawienniczy, nawiązujący do brytyjskiej klasy szkolnej, idealnie sprawdził się na targach i zyskał duże uznanie wśród odwiedzających. Niestandardowe rozwiązania, innowacyjne technologie wytwarzania oraz odwaga w kreowaniu nowych trendów to nasze 100%, które pokazaliśmy w Londynie – mówi Adrian Synoradzki, Menadżer ds. Eksportu w Ceramice Paradyż.
źródło: cp/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





