

Ceramika Paradyż na targach Cersaie w Bolonii
28 września, w Bolonii, rozpocznie się kolejna edycja międzynarodowych targów Cersaie. To najważniejsze wydarzenie dla branży płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek. Ceramika Paradyż, jak co roku, przygotowała liczne premiery produktowe, w tym nowy format gresów szkliwionych 75x75 cm – dotychczas nieoferowany przez żadnego polskiego producenta.
Ceramika Paradyż jako pierwszy polski producent płytek ceramicznych wystawiał się 15 lat temu na Międzynarodowych Targach Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie. W tegorocznej edycji targów, na 120 metrowym stoisku, firma zaprezentuje ponad 50 kolekcji, w tym 31 nowości. Swoją premierę będą miały m.in. płytki gresowe w nowym formacie 75x75 cm, (z modularnymi elementami 25x75 cm) z industrialnymi grafikami i szlachetnymi strukturami. Uzupełnieniem ekspozycji targowej będą wielkoformatowe, szklane tafle z nadrukiem cyfrowym. Produkty Ceramiki Paradyż zostaną zaprezentowane w tym roku poprzez ukazanie ich personalizacji i nieoczywistego odbioru. Efekt ten ma zostać osiągnięty dzięki przedstawieniu artystycznych portretów ludzi w zestawieniu z dodatkami inspirowanymi konkretnym trendem. W tym roku po raz pierwszy, zorganizowano równolegle Bologna Design Week, obfitujący w szereg wydarzeń kulturalnych i promujących design. Na terenie miasta odbędą się liczne szkolenia, prezentacje i spotkania. Będzie się działo!
Serdecznie zapraszamy na stoisko Ceramiki Paradyż Hala 18 Stoisko C30 – D29
źródło: ceramikaparadyż/pięknydom24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





