

CEVA Logistics zwiększa widoczność przesyłek oceanicznych dzięki umowie partnerskiej z project44
CEVA Logistics podpisała globalną umowę z project44, zapewniając nadawcom przesyłek frachtu oceanicznego większą widoczność ich ładunków. To kontynuacja umowy zawartej między firmami w lipcu 2021 r., której celem było zapewnienie lepszej widoczności przesyłek klientom, korzystającym z usług transportu lądowego.
W wyniku integracji rozwiązań project44 w zakresie widoczności na oceanach i w portach, CEVA zapewni większą dokładność i terminowość w procesie monitorowania przesyłek oceanicznych. Dzięki śledzeniu statków przez Automatic Identification System (AIS) klienci będą mogli dokładnie sprawdzić lokalizację swoich przesyłek. Oprócz tego, powiadomienia i analizy będą zawierać informacje na temat najważniejszych etapów dostawy, transferach i czasach postoju a także alerty dot. zarządzania wyjątkami. Większa widoczność i dane analityczne pozwolą na lepsze podejmowanie decyzji i współpracę między CEVA a jej klientami.
MyCEVA wciąż się rozwija
Funkcja śledzenia przesyłek project44 będzie bezpośrednio zintegrowana z portalem cyfrowym CEVA typu all-in-one. Platforma MyCEVA zapewnia klientom większą kontrolę nad przesyłkami - od natychmiastowej wyceny i rezerwacji po śledzenie i dokumentację, w czasie rzeczywistym.
Multimodalna platforma została uruchomiona w lipcu 2020 r. i jest stale rozszerzana o nowe funkcjonalności. Jest w pełni zintegrowana z globalnymi operacjami CEVA, zarówno w imporcie jak i eksporcie. Zawiera też kalkulator CO2 dla całego procesu transportowego (door-to-door), dzięki czemu nadawcy przesyłek będą sprawdzić dostępne opcje i wybrać najbardziej ekologiczne trasy dla swoich ładunków. Specjaliści obsługi klienta MyCEVA, działając w ramach globalnej sieci oddziałów firmy, mogą udzielać natychmiastowego wsparcia, w lokalnych językach i różnych strefach czasowych.
Stephane Gautrais, szef działu frachtu oceanicznego, CEVA Logistics, mówi: „W branży spedycyjnej dostęp do danych jest na wagę złota, a project44 pomoże nam wydobyć wartość z tych danych, z korzyścią dla naszych klientów. Zintegrowanie widoczności bezpośrednio z platformą MyCEVA jest jeszcze jednym przykładem naszego zaangażowania w responsywną logistykę. Rozumiemy, czego chcą i potrzebują nasi klienci, i im to dostarczamy. Teraz jest to większa widoczność przesyłek oceanicznych, ale z pewnością czeka nas jeszcze więcej".
Jett McCandless, Founder&CEO project44, powiedział: „Dynamiczny charakter branży oceanicznej pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba wysokiej jakości wglądu w widoczność łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym. Zaangażowanie CEVA Logistics w pomoc nadawcom w zakresie optymalizacji kosztów, wydajności i emisji przy użyciu platformy Movement project44 świadczy o dbałości w dostarczaniu klientom wyjątkowych rozwiązań".
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





