

CH Targówek z nową energią smaków – food court po modernizacji gotowy na gości!
Nowa, odmłodzona strefa gastro w CH Targówek tętni życiem i przyciąga zarówno lokalnych klientów, jak i odwiedzających z dalszych zakątków Warszawy. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu, zachwyca przytulną przestrzenią wypełnioną egzotycznymi detalami, przenosząc odwiedzających w orientalną podróż i tworząc wyjątkowe miejsce spotkań i relaksu. Oferta Targu Smaku zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.
Strefa gastronomiczna Targ Smaku w CH Targówek zyskała nowe oblicze. Teraz jeszcze mocniej tętni życiem i energią. Jasne, przestronne wnętrza, inspirowane marokańskim targiem sprawiają, że chce się tu wracać nie tylko na zakupy, ale także po to, by spędzić czas z bliskimi. Odmłodzona strefa gastro wzbogaca doświadczenia klientów i w naturalny sposób przedłuża czas ich pobytu w centrum. To właśnie tutaj klienci mogą odpocząć podczas zakupów i delektować się posiłkami dostosowanymi do gustów i potrzeb.
Food court w Targówku od zawsze cieszył się dużym zainteresowaniem wśród klientów, którzy chętnie przebywali w tej części centrum, spędzając czas ze znajomymi lub na spotkaniach biznesowych. W trosce o ich wygodę podjęto decyzję o odświeżeniu przestrzeni i przy okazji zwiększeniu liczby miejsc w strefie o około 10%. Pojawił się także zupełnie nowy element – insta spot w postaci stylowego foodtrucka. Przyciąga on zarówno smakoszy, jak i fanów nietuzinkowych kadrów.
Odświeżony food court to tylko jeden z elementów pozytywnych zmian jakie w ostatnim czasie przechodzi centrum na Targówku. Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła kawiarnia Gorąco Polecam, po raz pierwszy wewnątrz galerii pojawił się salon optyczny Aurum, sklep Kamalion wzbogacił portfolio centrum o punkt z akcesoriami technologicznymi, a marka Lilou otworzyła piękny lokal w swoim najnowszym koncepcie. Jeszcze w tym roku oferta centrum wzbogaci się o premierowe otwarcia brandów, które znacząco uatrakcyjnią przestrzeń handlowo-usługową. Miłośnicy kosmetyków zyskają możliwość odwiedzenia drugiego w Warszawie salonu popularnej drogerii DM, a wielbiciele słodkości będą mogli skorzystać z szerokiej oferty ODStore. Co więcej, marka ISEI wybrała CH Targówek jako lokalizację swojego pierwszego stacjonarnego sklepu w Polsce. Ostatnie i zaplanowane zmiany dotyczą ponad 1400 mkw. powierzchni centrum, co oznacza, że na ten moment centrum jest skomercjalizowane w 99%. Nowi najemcy w połączeniu z odświeżoną strefą gastronomiczną tworzą bogaty wachlarz możliwości zakupowych i rozrywkowych, czyniąc CH Targówek miejscem, które warto odwiedzać regularnie.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09








