

Comarch opracował system IT do obsługi programu lojalnościowego w Hudson’s Bay
W związku z planowanym otwarciem przez sieć Hudson's Bay 17 domów towarowych w Holandii, firma podjęła współpracę z Comarch na opracowanie nowego programu lojalnościowego dla swoich klientów. Comarch, jeden z wiodących dostawców rozwiązań IT do zarządzania lojalnością i budowania zaangażowania klientów oraz producenta systemów Smart Retail, został wybrany ze względu na dużą wiedzę marketingową i biznesową w przemyśle detalicznym oraz obecność w regionie Beneluks.
Comarch będzie odpowiedzialny za wdrożenie platformy do zarządzania lojalnością klientów oraz uruchomienie aplikacji mobilnej na rzecz HBC. Start programu planowany jest na okres otwarcia sklepów Hudson’s Bay, który przypada w sierpniu. Aplikacja mobilna jest już dostępna w AppStore i GooglePlay.
Comarch dostarczy kompletną platformę dla programu lojalnościowego holenderskiemu oddziałowi firmy Hudson's Bay. Firma potrzebowała narzędzia umożliwiającego pozyskanie jak największej liczby nowych klientów, prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami oraz świadczenie usług. Rozwiązanie Comarch pozwoli Hudson's Bay gromadzić istotne dane o klientach, dotyczące ich preferencji w zakresie marek, produktów i kanałów komunikacji w celu dalszego personalizowania ofert lojalnościowych.
- Program lojalnościowy Hudson's Bay zostanie zbudowany na platformie Comarch do zarządzania lojalnością, obejmującej kilka nowatorskich technologii, takich jak usługa umożliwiająca dostosowanie wiadomości do lokalizacji klienta, beacony i powiadomienia push. Sercem całego projektu jest nasz system lojalnościowy (Comarch Loyalty Management) uzupełniony o mobilną aplikację, która ma być kluczowym kanałem komunikacji między marką, sklepami, pracownikami i klientami. Opracowane zostaną także narzędzia dedykowane dla HBC, w tym mobilny kalendarz wydarzeń, umożliwiający klientom zarezerwowanie spotkań z wybranym konsultantem ds. sprzedaży lub stylistą. Jest wiele innych "niespodzianek", ale nie można ich jeszcze ujawnić przed wielkim otwarciem – mówi Joanna Gawęda, dyrektor konsultingu w Comarch.
źródło: comarch/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





