

Comarch w Hiszpanii
Comarch umacnia swoje struktury biznesowe na Półwyspie Iberyjskim i otwiera nowe biuro w Madrycie. Rynek ten jest dla krakowskiej spółki o tyle interesujący, że oprócz widocznego potencjału rynku wewnętrznego stanowi również doskonały przyczółek do ekspansji na rynkach Ameryki Południowej. Comarch od lat realizuje projekty dla hiszpańskich klientów m.in. dla hiszpańskiego BP i grupy kapitałowej Telefónica.
W ostatnich miesiącach widać wyraźnie ożywienie na rynku hiszpańskim. Gospodarka wraca na właściwe tory, prognozy wzrostu PKB są wyższe od wcześniejszych oczekiwań, a bezrobocie zaczyna spadać. Hiszpański rynek wewnętrzny jest atrakcyjny, a dodatkowo w Hiszpanii znajdują się centrale firm globalnych. Zatem obecność na miejscu przekłada się na biznes nie tylko w samej Hiszpanii, ale również w krajach Ameryki Łacińskiej. Pokładamy duże nadzieje we współpracy z tymi organizacjami nie tylko lokalnie, ale również globalnie – mówi Borys Godowski, country manager Comarch w Hiszpanii. Comarch w Hiszpanii stawia na banki i telekomyW madryckim biurze Comarch prace rozpoczął kilkoosobowy zespół głównie ekspertów ds. przedsprzedaży oraz sprzedaży. Spółka będzie koncentrowała się na pozyskiwaniu klientów z sektorów finansowego, telekomunikacji i szeroko pojętej branży handlu i usług.W rynku hiszpańskim Comarch upatruje szansę na wdrożenia rozwiązań dla bankowości zarówno detalicznej, jak i korporacyjnej, w tym aplikacji mobilnych m.in. do zarządzania finansami osobistymi (PFM). Duży potencjał i odbiorców mają zaawansowane rozwiązania Comarch OSS oraz BSS dedykowane operatorom telekomunikacyjnym.Wrota do Ameryki PołudniowejHiszpania jest ważna strategicznie dla Comarch. Dodatkowo jest istotnie biznesowo powiązana z Ameryką Południową. W przypadku pozyskania kontraktów i wdrożenia w centrali hiszpańskich firm istnieje szansa na kontynuację projektów również w spółkach zależnych na terenie Ameryki Południowej.Ostatnio Telefónica wybrała Comarch na rekomendowanego dostawcę rozwiązań IT służących do konfiguracji i planowania sieci w Argentynie, Brazylii, Chile, Kolumbii, Niemczech i Perú.żródło:comarch/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





