

Comarch wybrany przez Belgijskiego operatora BASE do optymalizacji widoczności wydajności sieci
Comarch, dostawca kompletnych rozwiązań IT dla telekomunikacji, został wybrany przez dużego operatora telefonii komórkowej BASE, na partnera do wdrożenia platformy Next Generation Performance Management. Belgijski dostawca oferuje najlepszą jakość usług głosowych i najszybszą sieć 3G na rynku. Dzięki nowemu rozwiązaniu wdrożonemu w modelu usług zarządzanych, operator będzie mógł proaktywnie monitorować wydajność sieci. To z kolei pozwoli BASE Company optymalnie zarządzać jakością usług dostarczanych do klientów, co jest kluczowym czynnikiem dla dostosowania sieci do przyszłych potrzeb komunikacji mobilnej.
BASE Company wierzy, że przyszłość jest mobilna. Jako dostawca telefonii komórkowej trzeba oferować klientom najlepszą cenę, najlepszą sieć i najlepsze usługi. Dziś jesteśmy liderem we wszystkich tych trzech obszarach i mierzymy jeszcze wyżej. Wciąż znajdujemy nowe rozwiązania i lepsze usługi dla naszych klientów, skupiając się na jak najwyższej satysfakcji klienta. We wszystkim co robimy, kluczowa jest wysoka jakość, mówi Jos Donvil, Prezes BASE Company.
Platforma Next Generation Performance Management wdrożona jest w BASE Company w modelu usług zarządzanych i hostowana w Comarch Data Center. Nowy system umożliwi belgijskiemu operatorowi lepiej korelować zdarzenia sieciowe, co jest istotnym elementem w dostarczeniu pełnego widoku wydajności sieci. Comarch jest w pełni odpowiedzialny za efekty projektu oraz dostarczenie usług zarządzanych. Wskaźniki KPI są zdefiniowane w zakresie ITIL oraz czasu dostarczenia usług do klienta. Comarch zapewni też integrację i odpowiednie aktualizacje sieci, dostarczy raporty oraz zdefiniuje dodatkowe wskaźniki KPI. Partnerem Comarch w projekcie BASE jest firma MYCOM.
- Dynamiczne i elastyczne dopasowanie się do zmieniających się realiów rynkowych jest dziś ‘być albo nie być’ dla operatorów komórkowych. Udana współpraca z BASE w projekcie NGPM, której wynikiem jest szybki proces wdrożenia, pokazuje, że podejście Comarch, polegające na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta i dostosowaniu odpowiedniego do jego celów rozwiązania IT, jest słuszne i przynosi efekty. Wierzymy, że ten projekt wesprze BASE w kontynuacji dostarczania wysokiej jakości doświadczenia klienta, mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes i Dyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch SA.
źródło: comarch/infrmacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





