informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez Forrester do uczestnictwa w badaniu

Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez Forrester do uczestnictwa w badaniu

Wiadomości / 2016.04.27

Comarch został określony jako „Strong Performer” w zakresie rozwiązań do zarządzania programami lojalnościowymi dla dużych organizacji przez niezależną firmę badawczą.

Comarch znalazł się wśród firm zaproszonych przez firmę badawczą Forrester do uczestnictwa w badaniu „2016 Forrester Wave”. Forrester oceniał dostawców usług za pomocą 40 kryteriów, które można połączyć w trzy szersze kategorie dotyczące aktualnej oferty, strategii i obecności na rynku. Comarch otrzymał najlepsze oceny za zarządzanie lojalnością, strukturę cenową oraz typowy rozmiar projektu. W dwóch ostatnich przypadkach była to zarazem maksymalna punktacja.

Rozważ Comarch, jeżeli możliwości technologiczne są Twoim głównym priorytetem – stwierdza raport. To zdanie podkreśla główną zaletę Comarch – silne techniczne zaplecze i wiedzę. Comarch znalazł się w kategorii końcowych dostawców dla dużych przedsiębiorstw. W raporcie jest określany jako firma osiągająca dobre wyniki (strong performer) i oferująca konkurencyjne możliwości.

Comarch z pewnością dostarcza na rynek wiele możliwości do zarządzania lojalnością poprzez swoje produkty i doświadczenie w zarządzaniu dużymi programami partnerskimi dla linii lotniczych oraz firm z branży turystycznej i paliwowej. Klienci są bardzo zadowoleni z jakości produktów Comarch i wskazując na dużą sprawność wdrożenia technologii oraz fachową wiedzę.. Jak jeden klient powiedział: "Naprawdę spodobało mi się, że potrafili…dostosować się do wyjątkowości naszego biznesu" czytamy w raporcie Forrestera.

Dodatkowo Forrester umieścił Comarch wśród dostawców, którzy rozwijają działalność na nowych rynkach: ostatnia inwestycja Comarch – przejęcie amerykańskiej spółki Thanks Again – rozbudowała ofertę dla klientów z branży podróżniczej, a wdrożenie nowego rozwiązania – Smart City pozwoli władzom samorządowym wykorzystać posiadane oprogramowanie do zarządzania lojalnością we współpracy z instytucjami rządowymi, biznesowymi i lokalnymi.

Ponadto, tylko w 2015 roku rozwiązania Comarch zostały wymienione przez Gartnera, inną kluczową firmę badawczą, w dwóch raportach zatytułowanych odpowiednio „Hype Cycle for Digital Commerce” i „The Gartner CRM Vendor Guide”.

źródło: comarch/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe