

Creative wspiera polski triathlon i promuje słuchawki Creative Outlier Sports
Firma Creative ogłosiła, że rozpoczyna sponsorowanie najlepszego polskiego, zawodowego triathlonisty Łukasza Kalszczyńskiego. „Udało się to dzięki dobrej sprzedaży w Polsce sportowego modelu słuchawek Creative Outlier Sports, już od roku promujemy je poprzez sport a głównie triathlon. Osobiście trenuję amatorsko tę dziedzinę i startowałem w Mistrzostwach Świata na Hawajach trzykrotnie. Lubię ten sport i doceniam środowisko triathlonistów, uważam że Polska ma ogromny potencjał bo ma świetnych zawodników, którym trzeba pomóc w doskonaleniu się. Dlatego wraz z moim wspólnikiem Marcinem Kindlerem z PowerSales International, działając jako przedstawiciele Creative na Europę środkowo-wschodnią, udało nam się namówić centralę w Singapurze do zainwestowania w polski triathlon.
Polacy stali się czołówką światową. Dla firmy Creative na pewno przełoży się takie działanie również na korzyści sprzedażowe” powiedział Rafał Herman, dyrektor sprzedaży Creative na Polskę.
Przypomnijmy, że triathlon to wszechstronna dyscyplina sportowa będąca kombinacją pływania, kolarstwa i biegania. Zawodnik kolejno płynie, jedzie na rowerze i biegnie, a czas końcowy obejmuje również zmianę stroju i sprzętu sportowego.
Triathlon rozgrywany jest na różnych dystansach:
· Olimpijski (standard): 1,5 km pływania / 40 km jazdy rowerem / 10 km biegu
· 1/4 Ironman: 0,95 km pływania / 45 km jazdy rowerem / 10,55 km biegu[2]
· Half-Ironman (Ironman 70.3): 1,9 km pływania / 90 km jazdy rowerem / 21 km biegu
· IRONMAN: 3,8 km pływania / 180 km jazdy rowerem / 42 km biegu
Obecnie zawody Ironman 70.3 to jeden z najdynamiczniej rozwijających się i najbardziej popularnych startów triatlonowych na świecie. W każdym ze startów bierze udział kilkuset zawodników. Wyścigi otwarte są również dla sportowców nieprofesjonalnych lub amatorów. Około 5-10% startujących to zawodnicy profesjonalni, zazwyczaj klasyfikowani są w osobnej kategorii.
Nasz Łukasz Kalaszczyński ma szansę podjąć skuteczną rywalizację na zawodach międzynarodowych zarówno na dystansie 70.3 jak również IRONMAN, do tego potrzebował dobrego patrona. Sam sport staje się coraz bardziej popularny w kraju i obecnie na FB deklaruje zainteresowanie nim już 270.000 osób w różnym wieku, bo to jest sport dla każdego, w każdym wieku, choć wymaga sporych nakładów finansowych.
„Jestem bardzo zadowolony, że firma o tak długich tradycjach w konstruowaniu i produkcji sprzętu elektronicznego zainteresowała się mną i postanowiła pomóc w osiąganiu zakładanych celów na ten rok. Mam w planie wiele startów na świecie, również eliminacje do Mistrzostw Świata. Postaram się godnie reprezentować Polskę, markę i propagować ten jeszcze mało popularny sport w kraju.” Powiedział Łukasz Kalaszczyński Mistrz Polski na dystansie 70.3.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





