informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
CTPartners partnerem HDI w międzynarodowym badaniu zespołów wsparcia

CTPartners partnerem HDI w międzynarodowym badaniu zespołów wsparcia

Wiadomości / 2015.01.20

HDI Support Center Practices & Salary Report, uznane jest na świecie, za jedno z najważniejszych źródeł informacji na temat funkcjonowania zespołów wsparcia usług informatycznych. W badaniach tych, dzięki wsparciu spółki CTPartners, po raz kolejny uczestniczyły również podmioty z Polski. Tegoroczny raport podsumowuje wyniki badań przeprowadzonych w 2014 roku.

Raport HDI Support Center Practices & Salary Report dostarcza menedżerom centrum wsparcia wiedzę umożliwiająca podejmowanie efektywniejszych decyzji w oparciu o rzetelną i kompleksową informację na temat działania całego sektora. Informacja zawarta w raporcie ilustruje, w jaki sposób organizacje rozwiązują wyzwania dotyczące oceny działań operacyjnych, implementacji procesów, wyboru technologii, wykorzystania najlepszych praktyk, podejmowania decyzji o outsourcingu, czy też zapewnienia szkoleń dla pracowników.

Tegoroczne badania potwierdzają trendy związane z wagą, jaką przywiązują centra wsparcia do zarządzania wiedzą – 48% procent ankietowanych wskazuje, że warunkiem świadczenia wysokiej jakości usług jest właśnie zarządzanie wiedzą. Wśród najczęściej stosowanych metod szkoleniowych wymieniany jest mentoring i coaching. Raport wskazuje także, jak ważnym podmiotem każdej organizacji wsparcia są jego pracownicy - formalne badania satysfakcji pracowników prowadzi 71% badanych firm.

„To kolejne badanie sektora wsparcia, które jest wspierane przez CTPartners. Jesteśmy zadowoleni, że w badaniu wzięła udział także reprezentacja krajowych firm informatycznych. Raport, w sposób przekrojowy, pokazuje zagadnienia, z jakimi musi zmierzyć się każdy menedżer centrum wsparcia. Publikacja przynosi informacje, które mogą stanowić uzupełnienie wiedzy oraz inspirację do podjęcia innowacyjnych działań. Raport ten stanowi cenne źródło benchmarkingu dla każdego centrum wsparcia.” – powiedział Artur Sygnatowicz, Ekspert z CTPartners SA.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe