

Cut The Mustard kreatywnie dla Iwostin
Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na ideę kreatywną oraz wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla marki dermokosmetyków Iwostin. Za realizacją działań odpowiedzialna będzie agencja Cut The Mustard. Działania dla Iwostin będą realizowane w ramach stałej współpracy z agencją.
Propozycja kreatywna wybrana przez Grupę Sanofi ma odświeżyć wizerunek marki oraz wzmocnić pozycję Iwostin jako eksperta w dziedzinie holistycznej pielęgnacji skóry. Głównym celem działań jest stworzenie jednolitej i spójnej platformy komunikacji dla wszystkich produktów i linii dermokosmetyków Iwostin. Idea zaproponowana przez agencję Cut The Mustard oparta jest na filozofii Iwostin Clinical Skin Care. Z jednej strony podkreśla najważniejsze cechy produktów, z naciskiem na ich medyczne właściwości, z drugiej, rozwija komunikację marki o aspekt emocjonalny, tak ważny dla współczesnych konsumentek.
Celem ogłoszonego w marcu tego roku konkursu było również wyłonienie preferowanych przez Grupę dostawców, realizujących świadczenia dla marek Sanofi. Jedną z dwóch wybranych firm jest agencja Cut The Mustard.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma czy Dawtona.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





