Cut The Mustard kreatywnie dla Iwostin
Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na ideę kreatywną oraz wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla marki dermokosmetyków Iwostin. Za realizacją działań odpowiedzialna będzie agencja Cut The Mustard. Działania dla Iwostin będą realizowane w ramach stałej współpracy z agencją.
Propozycja kreatywna wybrana przez Grupę Sanofi ma odświeżyć wizerunek marki oraz wzmocnić pozycję Iwostin jako eksperta w dziedzinie holistycznej pielęgnacji skóry. Głównym celem działań jest stworzenie jednolitej i spójnej platformy komunikacji dla wszystkich produktów i linii dermokosmetyków Iwostin. Idea zaproponowana przez agencję Cut The Mustard oparta jest na filozofii Iwostin Clinical Skin Care. Z jednej strony podkreśla najważniejsze cechy produktów, z naciskiem na ich medyczne właściwości, z drugiej, rozwija komunikację marki o aspekt emocjonalny, tak ważny dla współczesnych konsumentek.
Celem ogłoszonego w marcu tego roku konkursu było również wyłonienie preferowanych przez Grupę dostawców, realizujących świadczenia dla marek Sanofi. Jedną z dwóch wybranych firm jest agencja Cut The Mustard.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma czy Dawtona.
źródło: informacjebranzowe.pl