Aqina
Debiut Aqiny na Warsaw Home
Cztery dni, ponad 800 wystawców z całego świata i 100 tysięcy odwiedzających na 120 tysiącach metrów kwadratowych… Za nami czwarta edycja jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie designu w Polsce - Międzynarodowych Biznesowych Targów Wnętrz Warsaw Home. Po raz pierwszy wzięła w nim czynny udział firma Aqina, przedstawiciel ekskluzywnych marek, takich jak Knoll, Milliken, Gufram, Bulo, Moroso czy Wilkhahn.
Targi Warsaw Home rozwijają się bardzo dynamicznie. Między 3. a 6. października 2019 odbyła się czwarta edycja wydarzenia, które upłynęło pod znakiem najlepszego designu, inspirującego networkingu i propagowania wartościowych projektów. Choć Aqina pojawiła się na targach po raz pierwszy, to aż na pięciu stoiskach! Wraz z agencją OKK! PR stworzyła punkt spotkań OKK! design meeting point. – Współpraca z Aqiną zaowocowała wykreowaniem, na wielkiej powierzchni, jaką zajęły targi, kameralnej i oryginalnej enklawy. Firma okazała się wspaniałym partnerem, a na stoisku OKK! design meeting point znalazło się unikatowe wzornictwo i najwyższa jakość, za co serdecznie dziękuję. Polecam Aqinę uwadze architektów, cenię ją za profesjonalizm, zaangażowanie, kreatywność – mówi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz inicjatorka wydarzenia OKK! design. Wyjątkową przestrzeń wypełniły m. in.: klasyki Bauhausu marki Knoll, meble Moroso, Bulo i Wilkhahn oraz surrealistyczne, przykuwające uwagę projekty Gufram. W zachowaniu spójności całej przestrzeni pomogła akustyczna wykładzina Milliken, której Aqina jest w Polsce wyłącznym dystrybutorem. – Z uwagi na rozwój wydarzenia, postanowiliśmy zaznaczyć na nim swoją obecność i zaprezentować nasze produkty szerszej publiczności. Była to doskonała okazja, aby zobaczyć, jak sprawdzają się one w praktyce i bliżej nas poznać – mówi Marcin Zieliński, właściciel Aqiny.
100 lat Bauhausu
Na Warsaw Home własne stoisko zaaranżował Label, magazyn o wzornictwie, architekturze, sztuce i fotografii. W związku z setną rocznicą założenia słynnej, niemieckiej szkoły Bauhaus, redakcja zorganizowała wystawę. Aqina zasiliła ją klasykami Bauhausu, jakimi dysponuje ze względu na długotrwałą współpracę z marką Knoll. Znalazł się tam fotel Barcelona, krzesło Wassily i stoliki Laccio. – Idee Bauhausu są ponadczasowe. Mimo że szkoła funkcjonowała zaledwie kilka lat, z jej dorobku korzystamy do dziś. Tym bardziej cieszy mnie, że na polskim rynku możemy znaleźć produkty bezpośrednio czerpiące z myśli twórców takich jak Marcel Breuer, czy Ludwig Mies van der Rohe – mówi Bartłomiej Szeląg, advertising director w Label magazine.
Przywiązanie do oryginału
W Aqinie znajdują się produkty będące wynikiem pracy wybitnych projektantów. W dobie zmian klimatycznych rośnie w siłę trend polegający na niwelowaniu decyzji zakupowych związanych z artykułami jednorazowymi, nietrwałymi, niskiej jakości. Poza względami pragmatycznymi, nie można też zapominać o czynniku ludzkim, jaki wpływa na niepowtarzalność niektórych artykułów. – Stowarzyszenie LOveOriginal powstało, aby budować świadomość szacunku do myśli ludzkiej i poszanowania praw autorskich. Celem jest promowanie oryginału. Zawsze możemy liczyć w naszych działaniach na firmę Aqina, mówimy wspólnym językiem - miłości do oryginałów – mówi Berenike Milkowska-Milbrodt, prezeska Stowarzyszenia.
Baza najwyższej jakości
Aqina wsparła również Stowarzyszenie Architektów Wnętrz. Czarna wykładzina Milliken stanowiła świetną bazę pod wystawę, jaką stworzyli architekci. – W naszej pracy zawsze staramy się korzystać z elementów wyposażenia najwyższej jakości i takie rozwiązania sugerujemy naszym klientom. Nie inaczej było w przypadku projektowania stoiska SAW na Warsaw Home. Wykładziny Milliken spełniają wszelkie kryteria, aby określić je mianem produktu o najlepszych parametrach w swojej dziedzinie – mówi prezes Stowarzyszenia, Paweł Sokół.
Wykładziny Milliken wypełniły również stoisko portalu MAGAZIF, które zostało zaprojektowane w taki sposób, aby pełnić rolę miejsca spotkań, rozmów i odpoczynku. – W trakcie minionej edycji Warsaw Home, jednym z Partnerów naszego stoiska była Aqina, która dostarczyła nam na czas targów piękną wykładzinę marki Milliken, idealnie wpisującą się w koncepcję i wystrój naszej przestrzeni. Jakość również nie zawiodła, bo mimo tłumów, które nas odwiedziły… nadal pozostaje jak nowa! Bez szwanku zniosła nawet stojący na niej, ważący kilkaset kilogramów - alabastrowy bar – mówi Katarzyna Księżopolska, redaktor prowadząca portal MAGAZIF.com
Więcej informacji: www.aqina.eu
www.facebook.com/aqina.eu
www.instagram.com/aqina.eu
źródło: informacjebranzowe.pl