

Debiut na wybiegu: Huawei z duetem Paprocki&Brzozowski
Huawei rozpoczyna współpracę z duetem słynnych projektantów mody Paprocki&Brzozowski. Podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2015 obok nowoczesnych kreacji na wybiegu pojawi się również smartfon Huawei Ascend Mate7. Współpraca jest jednym z działań wprowadzających markę do świata mody i designu.
Rewelacyjny duet polskich projektantów, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, dziś wieczorem zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję wiosna-lato 2015 inspirowaną pięknem kobiecego ciała. Huawei został partnerem tego wydarzenia. Jest to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej najnowszy smartfon Huawei Ascend Mate7.
Huawei od trzech lat inwestuje w rozwój kategorii smartfonów segmentu premium i skupia się na dużej dbałości o detale i design urządzeń. Wraz z majową premierą Huawei Ascend P7 producent postawił też silny nacisk na liefstyle i współpracę z blogerami. Obecnie angażuje się w projekty związane z modą i designem. Na pokazie najnowszej kolekcji Paprocki&Brzozowski będzie można zobaczyć nie tylko znakomite kreacje autorstwa projektantów, ale też ultrapłaski Ascend Mate7. Phablet już w momencie światowej premiery, podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, został doceniony za swój wyjątkowy design i parametry techniczne.
Na dzisiejszy pokaz została przygotowana specjalna strefa Huawei, z najnowszymi urządzeniami Ascend Mate7 oraz Ascend P7. Na pokazie wybrane gwiazdy wcielą się w rolę „Reporterów Huawei”. Efekty ich prac oraz wrażenia z pokazu będzie można śledzić na ich profilach na Facebooku. Jednym z reporterów będzie znany, polski aktor – Rafał Cieszyński, który będzie miał okazję osobiście sprawdzić możliwości nowego smartfona Ascend Mate7. Uczestnicy będą również mogli wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą będzie właśnie najnowszy, 6-calowy smartfon Ascend Mate7.
Huawei w ramach nowej kampanii „Ascend Mate7 zmienia reguły gry” otwiera się również na nowe kanały komunikacji, aby dotrzeć do coraz większej liczby odbiorców. Dziś swoja oficjalną premierę będą miały profile Huawei Polska na dwóch największych portalach społecznościowych: Twitter i Instagram. Zainteresowani będą mogli śledzić nowości marki pod adresem https://twitter.com/HuaweiPolska oraz @HUAWEIPOLAND W ramach nowej współpracy z duetem Paprocki&Brzozowski firma zaplanowała również specjalną strefę w showroomie projektantów przy ul. Wiejskiej w Warszawie. W salonie zostanie udostępniony jeden ze smartfonów Huawei, którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w trakcie przymierzania ubrań i opublikować je na portalu społecznościowym Instagram.
źródło: huawei/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CK Development ruszyło z budową projektu Nova Wola Park
2025.03.12IBC SOLAR i Huawei ogłaszają rozpoczęcie współpracy
2025.03.11Truck Care: Jak wynajem pojazdów może się wpisać w strategię firm transportowych w 2025 roku?
2025.03.11Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05