

Dekoral promuje się nową kampanią
Od 16 kwietnia w telewizji oraz Internecie można oglądać nowy spot reklamowy marki Dekoral – eksperta od połączeń kolorystycznych. Hasłem Wiemy jak łączyć kolory marka promuje akcję edukacyjną Kolorowa Polska, a także nowość w ofercie Dekoral Fashion – Hypoalergiczną Farbę Lateksową o efekcie satynowym. Widzowie mają okazję zobaczyć kampanię przez cały sezon w najważniejszych stacjach telewizyjnych i tematycznych.
W dynamicznym, estetycznie ciekawym filmie marka Dekoral pokazuje, jak harmonijnie a zarazem odważnie dobrana kolorystyka przekłada się na sukces w zakresie stylizacji strojów, jak i aranżacji pomieszczeń. To właśnie kolory z palety barw Dekoral Fashion, ukazane w postaci dynamicznych splashów, stanowią element łączący modne kreacje aktorów z nowoczesnymi i różnorodnymi wnętrzami. W spocie reklamowym Dekoral proponuje trzy odmienne stylizacje – każda z nich opiera się na zestawieniu trzech intensywnych barw z palety Dekoral Fashion. Dzięki wyeksponowaniu nazw odcieni, widzowie bez trudu odnajdą je w sklepie lub katalogu. Kolory – zaprezentowane kolejno na ubraniach i ścianach wnętrz – na koniec ukazane są w puszkach nowego produktu Dekoral Fashion Hypoalergiczna farba lateksowa o efekcie satynowym, ułożonych w kształcie logo akcji edukacyjnej KolorowaPolska.pl – Wiemy jak łączyć kolory. Spot reklamowy wyróżnia nie tylko przemyślana i twórcza koncepcja, ale także muzyka. Nowoczesna aranżacja motywu „Czterech Pór Roku” A. Vivaldiego zapada w pamięć.
Spot reklamowy można zobaczyć na kanale Dekoral Fashion w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xyuKH8ONfZ4
Kreację kampanii przygotowała Agencja Concept House z Warszawy.
źródło: dekoral/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





