Designerski Salon Sprzedaży firmy Profbud otwarty
Dnia 21 czerwca odbyło się otwarcie nowego Salonu Sprzedaży firmy deweloperskiej Profbud, zlokalizowanego na warszawskim Bemowie przy ul. Dywizjonu 303 nr 139. Salon Sprzedaży marki Profbud to prawdziwe dzieło sztuki – łączy w sobie elementy artystyczne i design z nowoczesnymi technologiami i najnowszymi trendami w zakresie kreowania doświadczenia zmysłowego gości. Powstanie tego punktu to spora innowacja – zazwyczaj biura sprzedaży firm deweloperskich mieszczą się w stawianych na budowie kontenerach. Profbud nie tylko zrealizował stacjonarny Salon, ale zadbał też o jakość jego wykonania – wnętrze zaprojektowane zostało przez światowej sławy designera Roberta Majkuta, autora takich realizacji jak ekskluzywne kino Orange Cinemas w Pekinie, słynny fortepian Whaletone czy nagradzane za projekt wnętrze Multikina w warszawskiej galerii Złote Tarasy.
- Postawiliśmy na klarowną, czytelną funkcję przestrzeni, jej podział na nowoczesne rozwiązania prezentacyjne zakładające dużą interaktywność z kupującym, ekspozycję zaawansowanych makiet, ściśle idący z wytycznymi marki koloryt, unikalną atmosferę oraz dużą otwartość – mówił Robert Majkut podczas ceremonii otwarcia. Wnętrze utrzymane jest w trzech barwach: bieli, czerwieni i czerni, zaś przejścia pomiędzy tymi intensywnymi kolorami łagodzą cieniowania i kształty. Salon wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble (biurka sprzedawców, stoły, szafki i regały), i nowoczesne materiały, jak np. paperstone czy laboratoryjne szkło (wykonano z niego spektakularną lampę z 44 szklanych rur, znajdującą się w centralnej części Salonu). Tylną część pomieszczenia zdobi wykonany z drewna, przestrzenny relief, zaś całą kompozycję dopełnia indywidualnie drukowana, cieniowana gradientem wykładzina.
O wyposażenie Salonu w nowoczesne i designerskie rozwiązania zadbało studio THIS, zajmujące się m.in. wzornictwem przemysłowym i architekturą w obszarze detali i wnętrz. THIS wykonało prototypy mebli i opracowało unikalną stylistykę makiet osiedli (Awangardy, Dekady i Stelli) prezentowanych w gablotach. Kamil Pączkowski, design manager z firmy THIS, wraz z zespołem zadbał również o wyposażenie biura w najnowocześniejsze rozwiązania: w blaty biurek sprzedawców wkomponowano ekrany, na których klienci mogą oglądać rzuty mieszkań w 3D, zaś szklane ściany sali konferencyjnej pokryto inteligentną folią (jednym kliknięciem można zmniejszyć jej przezierność). Aby zbudować unikalne doświadczenie dla gości, w salonie emitowany jest specjalnie skomponowany zapach i muzyka, przywodzące na myśl uczucia towarzyszące decyzji o zakupie mieszkania. - Wiemy, jak przełomową decyzją dla wielu naszych Klientów jest zakup mieszkania, dlatego chcieliśmy uczynić ten moment jeszcze bardziej niezwykłym i przyjemnym. Kluczowe jest też to, że chcieliśmy zrobić coś nowego, coś unikalnego, z czym nie mogą oni spotkać się w żadnym innym biurze deweloperskim. Poprzez SalonSprzedaży chcieliśmy także zwizualizować naszym Klientom, z jaką jakością będą mogli spotkać się na naszych osiedlach. Chcemy kreować produkty szyte na miarę i wyznaczać trendy – mówił Bohdan Szułczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Profbud.
źródło:profbud/informacjebranzowe.pl