![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka](/uploads/nowosci/zdjecie/d/f7b35bc4e7d2b69f767a8065fed4f8cf6f80f3f9.jpeg)
DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka
DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka.
Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na zwiększenie efektywności sieci DHL POP i zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, dając jednocześnie możliwość realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych. Przesyłki DHL obsługiwane będą w zdecydowanej większości z ponad 10 000 sklepów sieci Żabka, stanowiącej ważne ogniwo sieci punktów obsługi paczek (DHL POP) i automatów paczkowych (DHL POP BOX). Sieć out of home delivery (OOH) DHL eCommerce ma w Polsce już ponad 18 tysięcy punktów.
DHL eCommerce Polska wspólnie z siecią sklepów Żabka podjęła istotną decyzję biznesową o zmianie modelu współpracy. W dążeniu do zwiększenia efektywności i dalszego rozwoju obie firmy postanowiły zmienić model współpracy na bezpośredni. Jest to krok, który stworzy zarówno Żabce jak i DHL jeszcze większe możliwości realizacji wspólnych działań i dalszego rozwoju. Przejście na taki model współpracy zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, a co za tym idzie podniesienie efektywność sieci. To także gwarancja optymalizacji prac w obszarze IT, związanych ze zmianami w usługach.
- Współpraca z Żabką oparta jest na wieloletnim, trwającym od 2017 roku partnerstwie, które doskonale się rozwija, przynosząc obopólny sukces biznesowy. W minionych latach obserwowaliśmy znaczące wzrosty wolumenów naszych paczek obsługiwanych w Punktach Obsługi Paczek DHL, zlokalizowanych w popularnych i cenionych przez konsumentów sklepach sieci Żabka. To stanowiło dla nas jasny sygnał do rozwoju współpracy – komentuje Michał Żurański – Menedżer ds. operacji i rozwoju OOH DHL eCommerce Polska.
DHL i Żabkę łączy również duża uważność na potrzeby rynku i innowacyjność w proponowaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów. A ci, coraz częściej wybierają dostawy poza domem ze względu na dopasowanie tego modelu obsługi przesyłek do ich stylu życia. Optymalizacja czasu, możliwość załatwienia kilku spraw jak np. zakupy, czy nadanie paczki w jednym miejscu, a także dogodne lokalizacje i czas na odbiór przesyłki – to tylko wybrane czynniki, które decydują o rosnącej popularności rozwiązań OOH wśród klientów.
Punkty POP DHL nadal będą zlokalizowane w sklepach sieci Żabka. Współpraca obu podmiotów będzie nie tylko kontynuowana, lecz także rozwijana, wkraczając tym samym na nowy poziom efektywności.
DHL posiada swoje punkty odbioru w niemal wszystkich sklepach sieci Żabka. Usługi DHL w Żabkach były w minionych latach sukcesywnie udoskonalane - obecnie można tam m.in. nadawać i odbierać przesyłki, także bez etykiety oraz za pobraniem.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)