

Dlaczego Twoja firma potrzebuje eventów? Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub
Polacy zajmują pierwsze miejsce na świecie wśród blokujących reklamy w sieci – wynika z badań onaudience.com. Tradycyjna reklama traci na popularności, dlatego firmy szukają innych sposobów na dotarcie do klientów. Przykładem takiego działania może być np. event marketing. Już w najbliższą środę, o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, o swoich doświadczeniach z tym rodzajem promocji, opowie Ilona Kozłowska, event manager MiA Catering oraz Centrum Eventowego Barcinek.
Raport 2018 Edelman Trust Barometer nie pozostawia złudzeń – zajmujemy wysokie, piąte miejsce na świecie wśród najbardziej nieufnych narodów. Tradycyjna reklama już nie wystarcza, aby przekonać Polaka do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Wraz z eskalującą niechęcią do reklam w środkach masowego przekazu, rośnie potrzeba nawiązywania bezpośredniego kontaktu firmy z odbiorcą. Warto zauważyć, że komunikacja pozytywnie wpływa na opinię publiczną i jej stosunek do danej marki. Jednym z narzędzi umożliwiających dialog pomiędzy nadawcą i adresatem jest organizacja eventu.
Obecnie z event marketingu korzysta 53,5% polskich przedsiębiorców, a tendencja ta wzrasta razem z zasięgiem firmy. Wśród zalet organizowania eventów wymienia się m.in.”
- przedstawienie firmy w sytuacji mniej formalnej,
- okazję do zaprezentowania działania produktu oraz przedstawienie świata wartości marki,
- zmniejszenie się dystansu pomiędzy marką a klientem.
A stąd już o krok od pozyskania zaufania konsumenta. Dzięki social mediom, fani marek mogą wzajemnie napędzać swój zapał i chęć do wzięcia udziału w wydarzeniu. Firmy mają ogromne pole do popisu. Mogą informować o wydarzeniach za pomocą mediów społecznościowych, regularnie kontaktować się z odbiorcami i generować dodatkowe treści informacyjne, wywołując rosnące zaangażowanie publiczności.
Narzędzia social media w swojej pracy wykorzystuje na co dzień gość najbliższego spotkania w poznańskim Idea Hub, Ilona Kozłowska, event manager w MiA Catering oraz Centrum Eventowym Barcinek. Na spotkaniu opowie o swoich doświadczeniach z event marketingiem oraz wyjaśni, dlaczego zapotrzebowanie na PR eventowy wśród przedsiębiorców wzrasta. Uczestnicy dowiedzą się również jak stworzyć plan profesjonalnego eventu oraz gdzie i jak go promować. Spotkanie odbędzie się w środę, 7 lutego o godzinie 18:00 w Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ilość miejsc ograniczona. Zapisy pod linkiem https://293055-80.evenea.pl/ oraz adresem mailowym – garbary@ihub.pl
źróło: informacjebranzowe.pl/lightspace
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





