informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Dobry rok dla SaldeoSMART – Diamenty Forbesa 2021 i 41% więcej klientów

Dobry rok dla SaldeoSMART – Diamenty Forbesa 2021 i 41% więcej klientów

Finanse / 2021.01.28

41-proc. wzrost liczby klientów, 46 proc. więcej odczytanych stron dokumentów, 82 proc. więcej wysłanych rozliczeń księgowych – tak wyglądał rok 2020 w SaldeoSMART. Był to także czas intensywnego rozwoju programu i nowych funkcjonalności, takich jak eZNACZEK, a także narzędzi wspierających utrzymanie płynności finansowych oraz aplikacji mobilnej. Ukoronowaniem minionego roku są dobre wyniki finansowe, które zostały docenione w rankingu „Diamenty Forbesa 2021”. BrainSHARE IT, producent SaldeoSMART, znalazł się w gronie firm o największym wzroście wartości przedsiębiorstwa. 

Lista Diamentów Forbesa obrazuje kondycję polskiej gospodarki, podsumowując tym samym to, co się w niej zdarzyło w ciągu ostatnich lat. Pozwala także naszkicować przyszłość biznesu. W zestawieniu przygotowanym przez Forbesa znajdują się firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat najszybciej zwiększały swoją wartość. Pod uwagę brano takie kryteria jak: wyniki finansowe, historia oraz wiarygodność płatnicza czy brak negatywnych zdarzeń prawnych. 

SaldeoSMART pojawiło się w tegorocznym rankingu z wzrostem przychodów o 44% w porównaniu do 2019 roku. 


Rok 2020 w SaldeoSMART

Ponad 25 mln – tyle stron dokumentów odczytali użytkownicy programu SaldeoSMART w 2020 roku. To o 46% więcej niż w 2019, gdy przetworzono ich 17,5 mln. 

W systemie niesłabnącym powodzeniem cieszą się także wyciągi bankowe. W 2020 roku odczytano ich 103 tysiące – łącznie to prawie 340 tysięcy stron, czyli o 29% więcej niż przed rokiem. Przedsiębiorcy wystawili również prawie 1,2 mln faktur. 

- Porównując ostatnie dwa lata, można łatwo zauważyć rekordowy wzrost wysyłania rozliczeń księgowych. W 2020 roku księgowi wysłali ich 137,5 tysiąca, czyli aż o 82% więcej niż w 2019. Do tego wyniku znacząco mogła się przyczynić powszechna praca zdalna – mówi Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART. 

Sam rok 2020 zostanie z pewnością zapamiętany jako czas pandemii, lockdownu oraz pracy zdalnej. Wiele firm musiało zmierzyć się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą praca z domu oraz współpraca rozproszonych zespołów. Z tego względu narzędzia, które wspierają przedsiębiorstwa podczas home office, stały się szczególnie ważne i były częściej wybierane. Przykładowo, dużym zainteresowaniem cieszyły się takie pakiety jak Komunikacja z klientem, która zyskała o 94% więcej nowych użytkowników niż w 2019 roku. Klienci często decydowali się również na Zarządzanie Biurem oraz Odczytywanie Dokumentów.

- Obserwujemy, że trend wykorzystywania podczas pracy elektronicznych dokumentów nadal się utrzymuje i nabiera coraz większego znaczenia. Nasze najczęściej wybierane rozwiązanie, czyli odczytywanie faktur zdobyło o 53% więcej nowych klientów niż w 2019 roku. Z kolei opcja umożliwiająca swobodny obieg dokumentów zyskała o 44% więcej użytkowników niż w poprzednim roku – wyjaśnia Krzysztof Wojtas. 


Klienci doceniają nowe rozwiązania 

W SaldeoSMART przez cały rok intensywnie rozwijane były nowe funkcjonalności. W programie pojawił się eZNACZEK – technologia chroniące e-maile wymieniane między księgowymi a klientami – oraz nowe rozwiązania, takie jak proces szybkich płatności od Blue Media czy faktoring od Brutto. Był to także okres rozwoju aplikacji mobilnej.

- Nie można zapomnieć o tym, że oprogramowanie IT trzeba stale dostosowywać do potrzeb użytkowników. Dlatego, oprócz wprowadzania kolejnych wersji funkcjonalności, stawiamy też na nowe narzędzia. Testujemy je, aktualizujemy i doradzamy klientom, jak z nich skorzystać, by były najbardziej wydajne – podsumowuje Krzysztof Wojtas. 

Użytkownicy nie wahają się zgłaszać potrzeb nowych funkcji. W 2020 r. Biuro Obsługi Klienta SaldeoSMART przyjęło ponad 12 tysięcy zgłoszeń, czyli około 50 dziennie. 

Z SaldeoSMART korzysta dziś 125 tysięcy przedsiębiorstw, czyli o 35% więcej niż w zeszłym roku. Warto też zaznaczyć, że pod koniec 2020 r. łączna liczba klientów była większa o 41% niż w 2019. 

W ciągu ostatniego roku zespół programistyczny firmy zrealizował 1423 zadania. Tematy, którymi się zajmował, oscylowały wokół zeszłorocznych nowości, ich projektowania, utrzymania i dalszego rozwoju systemu. 

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe