Wizualizacja poglądowa
DOR Plaza z nowymi najemcami na pokładzie!
DOR Group, właściciel parku handlowego DOR Plaza w Częstochowie, podpisał kolejne umowy z najemcami powierzchni handlowo-usługowych. Do listy najemców dołączyły marki Maxi Zoo, PEPCO i Verona. Aktualny poziom komercjalizacji I fazy retail parku przekroczył 90%. Umowy najmu na pozostałą powierzchnię są w trakcie finalizacji ze znanymi i popularnymi markami. Zakończenie budowy obiektu przewidziano pod koniec maja, natomiast otwarcie galerii dla klientów planowane jest w sierpniu br.
Dołączenie marek Maxi Zoo, PEPCO i Verona do grona najemców doprowadziło komercjalizację I etapu DOR Plaza w Częstochowie do poziomu 90%. - Podpisane umowy zbliżają nas do dopełnienia listy najemców. W naszej ofercie znajdują się jeszcze mniejsze lokale, które powinny zainteresować zarówno sieciowe podmioty, jak i lokalnych dostawców doceniających potencjał komercyjny DOR Plaza i pragnących dołączyć do atrakcyjnego wachlarza najemców jak m.in.: Inmedio, Jula, Jysk, Media Expert, Rossmann, czy Sinsay. Naszym celem jest stworzenie szerokiego tenant mixu oferującego klientom dopasowaną do ich potrzeb ofertę produktów - powiedział Michał Malecki, Head of Lease Department CREAM Property Advisors. Strategia komercjalizacji przewiduje długoterminowy wynajem powierzchni. Umowy najmu z poszczególnymi najemcami DOR Plaza podpisywane są na okresy nie krótsze niż 5 lat.
Głównym najemcą obiektu w Częstochowie przy ulicy Drogowców jest sieć spożywcza Carrefour, któremu powierzchnia została już przekazana i aktualnie prowadzone są prace wykończeniowe. Pozostałe marki wchodzące w skład portfolio uzupełnią ofertę handlową galerii o różnorodny asortyment zaspokajający podstawowe potrzeby zakupowe mieszkańców Częstochowy i okolic. Wśród najemców DOR Plaza znajdą się Inmedio, Jula, Jysk, Media Expert, Rossmann, Sinsay oraz nowo pozyskane brandy Maxi Zoo, PEPCO i Verona. Na terenie parku znajduje się również stacja benzynowa Moya, która jest już otwarta i cieszy się zainteresowaniem klientów.
Prace budowlane zakładają dostosowanie galerii do nowego i bardziej popularnego formatu parku handlowego. Zmianie ulegną wejścia do sklepów, do których będzie można wejść bezpośrednio z parkingu, co zgodne jest z aktualnymi standardami rynkowymi sprzyjającymi swobodnym zakupom. Docelowo częstochowski retail park będzie miał 17,5 tys. mkw. powierzchni najmu oraz dobrze rozplanowany parking liczący około 600 miejsc postojowych.
Za komercjalizację obiektu odpowiada CREAM Property Advisors.
źródło: informacjebranzowe.pl