informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Doskonały sprzedawca na wagę złota

Doskonały sprzedawca na wagę złota

HR / 2017.11.02

Na etapie planowania i wyposażania wymarzonej łazienki, profesjonalny pracownik sklepu może stać się najlepszym sprzymierzeńcem klienta. Bywa doradcą, a czasem również projektantem. Idealny jest ten, który dobrze zbada potrzeby kupującego i podsunie rozwiązanie na miarę potrzeb. Dlatego sklepy chętnie inwestują w swoje kadry.

Dobry sprzedawca to zadowolony klient, dlatego także producenci chętnie inwestują w ich rozwój, mając na względnie satysfakcję finalnego użytkownika. Cersanit SA od lat szkoli pracowników sklepów – nie tylko przekazując im wiedzę o produktach, ale również doskonaląc z umiejętności obsługi klienta. Tysiące przeszkolonych sprzedawców, dziesiątki wyjazdów do fabryk i rozmowy z partnerami stały się punktem wyjścia do stworzenia e-learningowej uczelni – Akademii Cersanit. To nowoczesna, wygodna platforma szkoleniowa dla sprzedawców i projektantów ze stacjonarnych punktów sprzedaży, a także skuteczna metoda rozwoju profesjonalnych umiejętności i zwiększania kompetencji. To również najpełniejsze źródło wiedzy o produktach, montażu, projektowaniu i technikach sprzedaży. – Widzieliśmy ogromne zainteresowanie naszymi tradycyjnymi szkoleniami, dlatego postanowiliśmy stworzyć Akademię Cersanit , która pozwala nam dotrzeć do znacznie większej liczby osób – mówi Renata Janus, Trade Marketing Expert i koordynator projektu. – Na zwykłe szkolenie niełatwo znaleźć czas, nie każdy, kto by chciał, może wziąć w nim udział. Tymczasem z kursów Akademii Cersanit można korzystać w dowolnym czasie i miejscu – dodaje Renata Janus.

365 dni Akademii Cersanit

Działająca od roku Akademia Cersanit to dostęp do bazy wiedzy, informacje na temat najnowszych produktów, kontakt z ekspertami, a przede wszystkim – szkolenia. W ciągu 12 miesięcy działania Akademii wzięło w nich udział prawie 1000 osób, a na stronie  platformy e-learningowej logowano się ponad 40 tysięcy razy.

Z możliwości, które daje Akademia Cersanit, korzysta już prawie 1000 użytkowników, a ich liczba rośnie z każdym dniem. W momencie uruchomienia platformy dostępnych było 27 e-szkoleń, dziś jest ich już 62. Użytkownicy Akademii z sukcesem zakończyli w sumie 10 116 kursów! Akademia przyciąga zainteresowanych każdego dnia. Codziennie na stronie platformy loguje się ponad 100 osób.

Akademia Cersanit to dostęp do efektywnych i nowoczesnych form przekazywania wiedzy. Zalogowani użytkownicy mogą za jej pośrednictwem oglądać najwyższej jakości filmy instruktażowe, uczestniczyć w e-szkoleniach i w każdej chwili sięgnąć do bazy wiedzy.

– Nasi użytkownicy bardzo cenią sobie to, że mogą w naszych internetowych szkoleniach uczestniczyć w dowolnym momencie, w wybranym przez siebie czasie, że mogą je rozpocząć, zawiesić i wrócić do nich później – mówi Renata Janus. – Największym zainteresowaniem cieszą się szkolenia poświęcone projektowaniu, co związane jest z rosnącą świadomością konsumentów. Dziś klienci oczekują nie tylko pomocy w wyborze produktów, ale także wsparcia w projektowaniu przestrzeni. – dodaje Renata Janus.

Akademia Cersanit to nie tylko e-nauka, ale również spotkania na żywo, podczas tradycyjnych szkoleń. Informacje o tematach i terminach publikowane są na stronie Akademii, a użytkownicy mogą się na nie od razu zapisać.  

Mentorzy Akademii

Tworząc swoją e-uczelnię, Cersanit SA zaprosił do współpracy ekspertów z różnych dziedzin, a także uznanych specjalistów, którzy stali się Mentorami Akademii. Dr Marek Zieliński z Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu jest autorem cyklu kilkunastu szkoleń z obszaru technik sprzedaży. Olimpia Ajakaiye, absolwentka Wydziału Projektowania Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dzieli się z użytkownikami platformy wiedzą o różnych stylach w projektowaniu oraz o funkcjonalnym aranżowaniu przestrzeni łazienkowych. Kolejnym Mentorem jest dr Adam Zemełka, wykładowca akademicki, doradca psychologiczny, coach i trener. W Akademii Cersanit odpowiada za obszar szkoleń i artykułów dotyczących Technik Sprzedaży.

Pytaj, dyskutuj, spotykaj się

Akademia Cersanit to również przestrzeń do dyskusji i narzędzie komunikacji. Publikowane na platformie artykuły Mentorów Akademii można komentować, więc stają się punktem wyjścia do rozmowy z autorami, prowadzącymi i innymi użytkownikami. To nie koniec możliwości, bo Akademia Cersanit umożliwia także szybki i łatwy kontakt z ekspertami. W panelu „Zapytaj Eksperta” można zadawać pytania z każdego obszaru oferowanej przez Akademię wiedzy, zgłosić pomysły na nowe szkolenia, wyjaśnić wątpliwości, a także skontaktować się z Opiekunem Regionu. Im więcej pytań i dyskusji, tym lepiej twórcy platformy poznają potrzeby sprzedawców i projektantów – i dzięki temu mogą zaoferować coraz więcej. – Na pewno Akademia Cersanit będzie oferować coraz więcej e-szkoleń – zapewnia Renata Janus. – Widzimy, że to właśnie jest najbardziej potrzebne naszym użytkownikom.

Akademia to wyjątkowa, innowacyjna platforma oparta na najnowocześniejszych i wygodnych rozwiązaniach. Zarejestrowanym na niej osobom daje możliwości rozwoju, nauki i podwyższania kompetencji. To żywe miejsce, współtworzone przez ekspertów i użytkowników. To dopiero pierwsze urodziny Akademii Cersanit, a nadchodzące lata na pewno przyniosą jeszcze więcej możliwości!

źródło: cersanit/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe