Dwa nowe otwarcia salonów Agata w 2016 r. i kolejne inwestycje w trakcie
Do końca 2016 r. sieć salonów Agata powiększy się do 20 wielkopowierzchniowych sklepów z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz. Wiosną planowane jest otwarcie sklepu w Częstochowie, a jesienią drugiego salonu w Warszawie.
Obiekt handlowy na Targówku w Warszawie będzie największym salonem sieci Agata. Jego powierzchnia całkowita wyniesie 25 tys. m2. Aranżacja sklepu będzie oparta na autorskiej koncepcji, którą sieć Agata od kilku lat z sukcesem wdraża w nowych salonach. Jednocześnie nowy sklep w stolicy będzie posiadał wszystkie elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki Agata.
- Nowy salon w Warszawie będzie także miejscem prezentacji nowości produktowych i najciekawszych aranżacji, a także miejscem twórczych spotkań ekspertów od designu i pięknych wnętrz – dodaje Angelika Anusiewicz-Bochenek, zastępca dyrektora ds. marketingu w Agata S.A.
Kilka kolejnych inwestycji jest na etapie przygotowań. Budowa salonów, których otwarcie planowane jest w 2017 r., ruszy jeszcze w tym roku.
źródło: agata/informacjebranzowe.pl