

Dwa nowe otwarcia salonów Agata w 2016 r. i kolejne inwestycje w trakcie
Do końca 2016 r. sieć salonów Agata powiększy się do 20 wielkopowierzchniowych sklepów z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz. Wiosną planowane jest otwarcie sklepu w Częstochowie, a jesienią drugiego salonu w Warszawie.
Obiekt handlowy na Targówku w Warszawie będzie największym salonem sieci Agata. Jego powierzchnia całkowita wyniesie 25 tys. m2. Aranżacja sklepu będzie oparta na autorskiej koncepcji, którą sieć Agata od kilku lat z sukcesem wdraża w nowych salonach. Jednocześnie nowy sklep w stolicy będzie posiadał wszystkie elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki Agata.
- Nowy salon w Warszawie będzie także miejscem prezentacji nowości produktowych i najciekawszych aranżacji, a także miejscem twórczych spotkań ekspertów od designu i pięknych wnętrz – dodaje Angelika Anusiewicz-Bochenek, zastępca dyrektora ds. marketingu w Agata S.A.
Kilka kolejnych inwestycji jest na etapie przygotowań. Budowa salonów, których otwarcie planowane jest w 2017 r., ruszy jeszcze w tym roku.
źródło: agata/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08