informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
DXC i 7AI zrewolucjonizują ochronę danych z pomocą AI

DXC i 7AI zrewolucjonizują ochronę danych z pomocą AI

Technologie / 2025.09.11

DXC Technology, globalny lider w dziedzinie usług IT oraz 7AI, specjalista w zakresie agentic AI, ogłosiły właśnie strategiczne partnerstwo. W ramach współpracy firmy uruchamiają DXC Agentic Security Operations Center (SOC), specjalizujące się we wdrażaniu rozwiązań opartych na autonomicznych agentach AI w obszarach związanych z cyberbezpieczeństwem – od wykrywania i analizy po skuteczne neutralizowanie ataków. Nowa usługa obniża koszty operacyjne, zapewnia szybszą reakcję i zwiększa skalę ochrony.

W najbliższych latach sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób, w jaki firmy chronią się przed cyberzagrożeniami, automatyzując coraz więcej zadań, które dotychczas wykonywali specjaliści w centrach bezpieczeństwa. Partnerstwo DXC i 7AI to ważny krok w kierunku tej transformacji. Firmy wspólnie stworzyły DXC Agentic SOC, które zamiast tradycyjnej, ręcznej obsługi wykorzystuje inteligentnych agentów AI, samodzielnie analizujących alerty, badających potencjalne zagrożenia i reagujących na incydenty, dzięki czemu działają szybciej i skuteczniej.

Nowa usługa będzie dostępna dla klientów na całym świecie, w tym również w Polsce, i przyniesie wymierne korzyści – większą szybkość działania, sprawniejsze wykrywanie i reagowanie na incydenty bezpieczeństwa, możliwość obsługi większej liczby zagrożeń w krótkszym czasie, a w efekcie skuteczniejszą ochronę przy niższych kosztach – zapowiada Maciej Tomczyk, Managing Director, DXC Technology Poland.

DXC Agentic SOC eliminuje typowe opóźnienia związane z ręcznym przetwarzaniem zgłoszeń, skracając czas potrzebny na pełne zbadanie każdego zagrożenia – od 30 minut do 2,5 godziny – i zmniejsza liczbę fałszywych alarmów, które wcześniej pochłaniały czas analityków.

Sztuczna inteligencja zwiększa poziom bezpieczeństwa, bo pozwala działać szybciej, skuteczniej i wspiera zespoły w ich codziennej pracy. Dzięki temu centra bezpieczeństwa mogą obsługiwać więcej zagrożeń i zapewniać klientom większą pewność działania w obliczu rosnących cyberataków – podkreśla Chris Drumgoole, President, Global Infrastructure Services, DXC Technology. – Przyszłość ochrony nie polega jedynie na dokładaniu kolejnych narzędzi czy automatyzacji, ale na wykorzystaniu inteligentnych agentów AI, które realnie poprawiają wyniki. Współpracując z 7AI, wprowadzamy nowy standard w usługach bezpieczeństwa – zapewniamy lepszą widoczność zagrożeń, szybszą reakcję i skuteczniejszą ochronę dla naszych klientów.

Platforma 7AI już pomogła zespołom ds. bezpieczeństwa zaoszczędzić ponad 224 000 godzin pracy analityków, co odpowiada 112 pełnym etatom i ponad 11,2 mln dolarów odzyskanej produktywności. Według prognoz 7AI, w 2025 roku platforma przyniesie klientom oszczędności przekraczające 100 milionów dolarów. Jej innowacyjna technologia Dynamic Reasoning pozwala autonomicznie określać, jak badać nowe, wcześniej nieznane zagrożenia w czasie rzeczywistym, bez potrzeby korzystania z gotowych scenariuszy czy zasad.

Klienci zyskują dostęp do fachowego wsparcia DXC w zakresie implementacji, utrzymania, reagowania na incydenty i zarządzania naruszeniami. Ponadto sieć DXC dostarcza zanonimizowane wzorce zagrożeń i wiedzę wywiadowczą, co dodatkowo podnosi zdolności wykrywania przez 7AI, przy zachowaniu ścisłej ochrony danych klientów – wraz z kompleksowym wsparciem w zakresie zarządzania ryzykiem, zgodności i ładu korporacyjnego, dostosowanym do potrzeb każdego klienta.

Globalna skala działań DXC w zakresie cyberbezpieczeństwa, w tym obsługa setek klientów z 25 ośrodków realizacji, przetwarzających 4,5 miliona zagrożeń dziennie, tworzy rzeczywiste środowisko danych do rozwoju naszej AI. To sprawia, że DXC jest idealnym partnerem do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań bezpieczeństwa na rynek korporacyjny – mówi Lior Div, CEO i współzałożyciel 7AI. – To partnerstwo potwierdza naszą wizję nowej ery, w której zespoły ds. bezpieczeństwa skupiają się wyłącznie na efektach. Klienci DXC doświadczą, czym są agenci AI, którzy nieustannie uczą się unikalnego kontekstu bezpieczeństwa w każdej organizacji.

Więcej informacji o DXC Agentic SOC można znaleźć na stronie: www.dxc.com/agentic-soc

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe