![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![E-IZBA MERCHANT DAY DLA MŚP I PRODUCENTÓW. KAŻDA FIRMA MA ZNACZENIE W ŚWIECIE E-COMMERCE.](/uploads/nowosci/zdjecie/d/c6d9bee0cbf603ef95fe7ef58e8a7e4ee2b73d0b.jpeg)
E-IZBA MERCHANT DAY DLA MŚP I PRODUCENTÓW. KAŻDA FIRMA MA ZNACZENIE W ŚWIECIE E-COMMERCE.
e-Izba Merchant Day to nowa inicjatywa edukacyjno-networkingowa Izby Gospodarki Elektronicznej. Ma na celu edukację oraz integrację przedstawicieli sklepów internetowych z sektora MŚP i producentów z ekspertami branży e-commerce. Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne dla MŚP i odbędzie się 6.06.2024 w Hotelu Santa Natura pod Warszawą. e-Izba zapewnia 3 sale pełne eksperckiej wiedzy z obszarów: danych i AI, płatności online oraz sprzedaży poprzez marketplace.
Biznes to nieustanne poszukiwania szansy na rynku. Odważne sięganie po nowe modele sprzedaży. Także żmudna codzienność, aby utrwalać sukcesy i korzystać z własnego dorobku w coraz to nowych przedsięwzięciach. Z jednej strony to podążanie za trendami, z drugiej – strategiczne wybieganie dalej.
Tak definiowany biznes stanowi połączenie pasji i chęci sukcesu.
- Takim charakterem wyróżniają się też przedsiębiorcy MŚP – firmy zakładane przez nich są zwinne – wykazują zdolność do szybkich reakcji na zmiany rynkowe. Zmieniają strategię, aby sprostać wymaganiom klientów. Ich elastyczność w podejmowaniu decyzji oznacza błyskawiczne dostosowanie produktów czy usług do wymogów rynku. Mogą eksperymentować nie tylko z modelami biznesowymi, ale także z technologiami bez biurokratycznych ograniczeń większych organizacji. Dla nich e-commerce jest niebieskim oceanem możliwości, czyli przestrzenią o nieograniczonym potencjale rozwoju sprzedaży. Trzeba tylko dać sobie szansę wypłynąć na ten ocean - Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.
- E-Izba Merchant Day oznacza edukację na eksperckim poziomie i networking biznesowy e-commerce MŚP z partnerami, którzy mogą pomóc w dalszym rozwoju sprzedaży - podkreśla Paulina Wojczyńska, Dyrektor projektów e-Izby.
Podczas tego dnia e-Izba gwarantuje specjalistyczną wiedzę, podaną przez wytrawnych specjalistów e-commerce w kraju. Wykłady i warsztaty, sprofilowane pod wysondowane wcześniej potrzeby MŚP obejmą 3 sale i tematy:
- analizę danych e-commerce oraz sztuczną inteligencję
- płatności online
- integracje z marketplace i sprzedaż poprzez takie platformy
Do dyspozycji gości są:
- 3 sale wykładowe z trzema ścieżkami tematycznymi
- wspólne przerwy kawowe i lunch w celu integracji społeczności e-commerce
- niecodzienna przestrzeń networkingowa z ogrodem, basenem, leżakami otoczona lasem na skraju Bolimowskiego Parku Krajobrazowego
- bezpłatny transport z Warszawy do Santa Natura i spowrotem
E-Izba gwarantuje na miejscu wszelkie możliwe udogodnienia, a przyjacielską atmosferę stworzymy wspólnie. Sam adres spotkania wręcz prowokuje do łączenia intensywności pracy z przyjemnością przebywania w naturze – do naszej dyspozycji będą 3 sale wykładowe oraz dedykowane relaksowi ogród z basenem, taras oraz inne, kameralne przestrzenie w Hotelu Santa Natura Resort&Spa, w otoczeniu Bolimowskiego Parku Narodowego.
Kto powinien zarezerwować czas i zgłosić się na e-Izba Merchant Day?:
- przedstawiciele sklepów internetowych z sektora MŚP
- przedstawiciele producentów którzy już działają lub planują rozpocząć sprzedaż online
- przedstawiciele MŚP planujący rozpoczęcie sprzedaży online
- przedstawiciele omnichannelowych podmiotów poszukujących dodatkowej wiedzy eksperckiej
Swoją wiedzą podzielą się:
- Piotr Biegun, Chief Operating Officer, Algolytics Technologies
- Mateusz Zemczak, Dyrektor e-commerce, mBank S.A.
- Urszula Szatanik, Konsultant, ekspert ds. rozwoju produktów ecommerce w mBank
- Dorota Gielniak, Konsultant, ekspert ds. sprzedaży produktów ecommerce w mBank
- Miłosz Sokół, Dyrektor Działu Rozwiązań Cyfrowych i E-Commerce, Medicover
- Katarzyna Sikorska, Business Relations Director, Przelewy24
Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest wzmacnianie siły rynkowej polskich firm e-commerce. Zespół e-Izby robi to na różne sposoby, także poprzez praktyczną edukację prowadzoną przez zawodowych menadżerów oraz integrację przedstawicieli e-commerce z różnych gałęzi e-commerce, sprzedaży, producentów i usług. Nie inaczej w tym przypadku – podczas e-Izba Merchant Day stworzymy najlepsze warunki dla edukacji i networkingu na najwyższym poziomie. Dlatego też zapraszamy przedstawicieli sklepów internetowych oraz producentów do hotelu Santa Natura, który na ten dzień będzie przeznaczony na wyłączność dla gości e-Izby.
Izba Gospodarki Elektronicznej zapewnia także bezpłatny transport uczestników z Warszawy - by z niego skorzystać, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zgłoszeniowym.
Tego samego dnia, po zakończeniu e-Izba Merchant Day odbędzie się finał konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2024 (5. edycja) i gala rozdania nagród, w tym jednym z najbardziej prestiżowych nagród branżowych.
Partnerami Głównymi wydarzenia są: Algolytics Technologies, mBank oraz Przelewy24.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)