

E-sprzedawcy zwiększają dynamikę obrotów w okresie wyprzedaży
Okres wyprzedaży to również czas wzmożonej sprzedaży on-line. Zdaniem analityków Comarch ERP nowe przywileje zagwarantowane ustawą konsumencką wzmacniają dynamikę sprzedaży i stają się kołem zamachowym rozwoju branży e-commerce. Okres wyprzedaży to doskonały czas na sprawdzenie w praktyce zastosowania regulacji z ustawy konsumenckiej. Nowo wprowadzone regulacje poprawiają bezpieczeństwo i gwarantują zwrot pieniędzy w przypadku niedostarczenia przez sklep przesyłki. Stanowią odpowiedź na potrzeby społeczeństwa – zarówno właściciele wirtualnych sklepów, jak i e-klientów – co potwierdzają badania opinii publicznej Infas.
Krakowski producent rozwiązań dla branży e-commerce Comarch jeszcze przez wejściem w życie ustawy konsumenckiej zaskoczył rynek ponad 60 funkcjonalnościami wspierającymi sprzedaż na platformie Comarch ERP e-Sklep. Jedną z nich jest możliwość dodawania treści formalnych i nieformalnych przy produktach. W efekcie Internauci mają pełną wiedzę o swoich prawach, o kupowanych produktach czy realizowanym zamówieniu.
– Ilość informacji dostępnych dla e-klienta o sprzedawcy czy ofercie wpływa wprost proporcjonalnie na jego poczucie bezpieczeństwa w sieci. Daje pewność co do realizacji zakupów w sklepie internetowym – podkreśla Tomasz Bernacki, Product Manager Comarch ERP e-commerce.
Ponadto wśród nowości, z których mogą korzystać kupujący w wirtualnych sklepach prowadzonych przez narzędzia Comarch ERP e-Sklep, są: możliwość definiowania bardziej precyzyjnych rabatów, prezentowanie ceny za jednostkę miary czy możliwość prezentowania oferty w Facebook Shop. Nie zabrakło zautomatyzowania funkcjonalności sprzedaży na Allegro.
– Dla wielu sprzedawców jest to wciąż jeden z głównych kanałów sprzedaży, którego obsługę już od długiego czasu zapewnia Comarch ERP e-Sklep. Zależy nam na tym, aby maksymalnie zautomatyzować wszystkie powtarzalne czynności w obrębie procesu sprzedaży. Sprzedawcy nie powinni tracić czasu na samą obsługę serwisu, ale możliwie maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy w danym okresie, m.in. w okresie świąt czy sezonowych wyprzedaży. Jak wiemy, wielu z nas szuka w tym okresie okazji i spędza więcej czasu przed monitorem – zauważa Tomasz Bernacki, Product Manager Comarch ERP e-commerce.
źródło: comarch/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08