Energa i Microsoft łączą siły w innowacyjnej ofercie
Energa wprowadza pierwszą w Polsce ofertę łączącą sprzedaż energii elektrycznej i usługi Office 365. To efekt partnerskiej współpracy Grupy Energa ze światowym liderem branży nowych technologii – firmą Microsoft.
Nowa propozycja Grupy Energa i Microsoft skierowana jest do segmentu gospodarstw domowych. W ramach oferty pod nazwą Energa 365 klient otrzymuje gwarancję stałej ceny za energię elektryczną nawet do trzech lat oraz możliwość zakupu jednego z dwóch wariantów subskrypcji Office 365 za zaledwie 1 zł (Office 365 Personal lub Office 365 dla Użytkowników Domowych), z licencją subskrypcyjną ważną przez 12 miesięcy od momentu aktywacji. To pierwszy taki produkt na rynku energetycznym w Polsce – połączenie w jednym pakiecie energii elektrycznej z usługami online lidera branży nowych technologii.
Office 365 daje dostęp do pełnych wersji znanych aplikacji Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher), wzbogaconych m.in. o 1 terabajt (TB) miejsca na dysku online OneDrive oraz minuty na rozmowy w popularnej aplikacji Skype. Usługa pozwala korzystać z dostępu do dokumentów zapisanych online nie tylko na komputerze, ale też na smartfonie czy tablecie, w tym również iPadzie, z praktycznie dowolnego miejsca. Office 365 w wersji dla Użytkowników Domowych można jednocześnie zainstalować nawet na pięciu komputerach (zarówno PC, jak i MAC) oraz urządzeniach mobilnych.
- Współpraca z Energą przy zupełnie nowym podejściu do budowania ich oferty jest wyjątkową na polskim rynku okazją, aby upowszechniać technologie, które pozwalają zwiększać osobistą efektywność, po prostu czynić nasze życie choćby nieco łatwiejszym, a na pewno lepiej zorganizowanym – mówi Przemysław Szuder, Dyrektor Operacyjny w polskim oddziale Microsoft. – Z aplikacjami Office 365 i cyfrowym dostępem do informacji o swoim koncie, użytkownicy mogą m.in. lepiej kontrolować swoje wydatki, korzystać ze swoich plików czy zdjęć dokładnie wtedy, kiedy potrzebują, zwyczajnie oszczędzać czas z pomocą wydajnych narzędzi. Klienci Energi zyskają też dostęp do 1 terabajta na wirtualnym dysku OneDrive, co pozwoli nie tylko wygodnie przechowywać wszystkie dane, ale też w prosty sposób udostępniać na przykład zdjęcia z wakacji rodzinie czy znajomym.
W ramach oferty klienci Energi otrzymują dodatkowo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów, a tym samym opcję korzystania z wygodnego konta w eBOK, które umożliwia sprawdzanie faktur, terminów płatności, salda, itp., jak również z elektronicznej faktury i płatności on-line. Klient automatycznie otrzymuje także możliwość przystąpienia do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback.
Oferta zakupu Office 365 razem z energią elektryczną skierowana jest do nowych i obecnych klientów Energi.
- Wspólna propozycja Energi i Microsoftu, w której łączymy energię elektryczną z usługą Office 365 to innowacyjna oferta dla klientów rynku energetycznego. Klienci Energi wybierając naszą ofertę nie tylko otrzymują unikalny na rynku produkt, ale także stają się ambasadorami użytkowania legalnego i bezpiecznego oprogramowania komputerowego. Przewidujemy, że oferta będzie cieszyła się sporym zainteresowaniem, a to nie jest nasze ostatnie słowo. Pracujemy nad kolejnymi propozycjami produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów – podkreśla Leszek Nowak, prezes spółki Energa Obrót. – Będą one dostępne w dynamicznie rozwijającej się sieci sprzedaży Energi oraz we wszystkich kanałach zdalnego dostępu i e-Sklepie poprzez naszą stronę internetową.
Segment sprzedaży Grupy Energa poza nową ofertą sprzedażową, wdraża również nowe rozwiązania obsługowe, w tym system rozliczeń i nowe, prostsze faktury. Prognozowane rozliczenia dokonywane do niedawna w trybie cztero- lub sześciomiesięcznym zostały zastąpione dwumiesięcznym cyklem rozliczeniowym opartym na faktycznym zużyciu. Grupa wycofywała się z prognoz od początku roku, obecnie zmiana objęła już wszystkie gospodarstwa domowe. Nowy sposób rozliczeń dokonywany jest w oparciu o odczyty przeprowadzane przez pracowników firmy i zdalne odczyty z inteligentnych liczników AMI, których firma zainstalowała już ponad 400 tysięcy.
Nowemu systemowi rozliczeń towarzyszy wprowadzana zmiana faktur na bardziej czytelne i funkcjonalne.
Nowy dokument rozliczeniowy w prostszy niż dotychczas sposób opisuje najważniejsze informacje związane ze zużyciem energii oraz regulowaniem płatności. Takie przejrzyste faktury otrzymuje już połowa klientów Energi – zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Do końca roku dołączą do nich pozostali na terenie dystrybucyjnym Grupy. Natomiast do końca 2016 roku firma planuje wprowadzenie takich faktur w całej Polsce. Oferta Energa 365 na obecnych warunkach ważna jest do końca roku, dostępna na stronie www.energa365.pl, w punktach sprzedaży, a także w mobilnej sieci sprzedaży pośredniej. Więcej informacji także w Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta pod nr 555 555 555 oraz na www.energa.pl.
źródło: microsoft/informacjebranzowe.pl