Entrymedia z nowym klientem
Entrymedia rozpoczęła współpracę ze szwajcarskim producentem inteligentnych zegarków - MyKronoz. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję marki w mediach tradycyjnych i elektronicznych.
Entrymedia będzie prowadzić kompleksowe działania w zakresie PR-u produktowego oraz Social Media dla producenta smartwatchy, MyKronoz. Do zadań agencji będzie należało między innymi przygotowywanie treści promujących markę, utrzymywanie stałych relacji z mediami, monitoring oraz obsługa kanałów społecznościowych. Umowa została zawarta od września b.r. na czas nieokreślony. Po stronie agencji za działania komunikacyjne w obszarze PR, będzie odpowiadać Piotr Poniecki. Kampanią w mediach społecznościowych zajmie się Michał Jastrzębski. Klienta pozyskano poprzez rekomendację.
- O MyKronoz
Założona w 2012 r. szwajcarska spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz rozwojem nowoczesnych i mobilnych akcesoriów. Postępująca cyfryzacja życia oraz najnowsze technologie z którymi stykamy się na co dzień, czynią nasze życie łatwiejszej i przyjemniejsze. MyKronoz idealnie wpisuje się w ten trend, dostarczając na rynek coraz bardziej funkcjonalne rozwiązania o nietuzinkowym wyglądzie. Smartwatche, które trafiają na Państwa dłonie są efektem współpracy inżynierów oraz designerów, którzy doskonale łączą praktyczne cechy inteligentnego zegarka z elegancją i nowoczesnym wzornictwem.
źródło: entrymedia/informacjebranzowe.pl