

Epson zaprasza na spotkanie podczas 9. Festiwalu Druku
Firma Epson, ekspert w dziedzinie wdrażania innowacyjnych technologii związanych z drukiem i obrazowaniem, znajdzie się w gronie ponad 250 wystawców na tegorocznym Festiwalu Druku w dniach 13-14 września. Na stoisku marki zostanie zaprezentowany szereg urządzeń dedykowanych dla branży reklamowej. Będzie to wyjątkowa okazja do obejrzenia w jednym miejscu portfolio działających urządzeń, które ze względu na gabaryty nie są dostępne podczas prezentacji u klientów. Dodatkowo Epson przygotował dla gości targów specjalne oferty.
Wśród prezentowanych urządzeń znajdzie się paleta atramentowych drukarek wielkoformatowych do zastosowań reklamowych i druku tekstyliów , w tym takie modele jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP, SC-P10000. Ofertę uzupełni cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG) SureColor SC-F2000, i dedykowana do druku sublimacyjnego m.in. na tekstyliach drukarka SC-F9200. D700, C7500/C3500
Dla gości targów przewidziane są unikatowe oferty, przygotowane właśnie z myślą o specjalistach w branży reklamowej. Reprezentanci Epson czekają również na okazję, by zebrać opinie o marce prosto od klientów. Wszyscy goście będą mieli okazję porozmawiać o produktach Epson z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na każde, nawet najbardziej zaawansowane pytanie.
„Sprzęt kierowany na rynek reklamy i poligrafii reklamowej musi zaspokajać szczególne potrzeby tak co do jakości, trwałości druku cyfrowego oraz skrócenia drogi od projektu do gotowego produktu. Kolejnym kluczowym aspektem jest koszt całego procesu, który musi zapewnić opłacalność reklamy. Urządzenia w technologii druku cyfrowego od Epson we wszystkich tych obszarach wyznaczają granice, a opracowane dla tej branży rozwiązania często trafiają na szeroki rynek biznesowy i konsumencki.” – mówi Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z Firmy Epson. – „Dlatego też odwiedziny na naszym stanowisku podczas tegorocznego Festiwalu Druku mogą być okazją do spojrzenia na innowacje także w szerszym kontekście ekologii i nowego środowiska pracy od Epson. Z kolei praktycy poligrafii i reklamy docenią propozycje naszej oferty promocyjnej opracowanej na to wydarzenie.”
Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy: Festiwal Marketingu (www.FestiwalMarketingu.pl). Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.
źródło: epson/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





