

EuroCucina - podwójna obecność Miele w Mediolanie
Na najważniejszych na świecie targach kuchennych - EuroCucina w Mediolanie - firma Miele zaprezentuje się na dwa różne sposoby. Pierwsza ekspozycja to tradycyjne stoisko z prezentacją nowości produktowych na terenie targów, drugą będzie spektakularny event w designerskiej strefie Zona Tortona.
Na tegorocznym stoisku (A14/A20 , FTK, hala nr 11), między 12 a 17 kwietnia, firma Miele zaprezentuje szeroką gamę nowości produktowych. Obejrzeć można będzie nowe urządzenia do zabudowy, nową generację zmywarek, innowacyjne piekarniki i wiele atrakcyjnych rozwiązań technologicznych w urządzeniach do gotowania oraz chłodniczych. Wystawa pod hasłem „Najlepsze rozwiązania dla lepszego życia” („Best solutions for a better life”) przyciągnie wzrok dynamiczną formą i efektownym designem, prezentowanymi również podczas show LivingKitchen w Kolonii oraz targów IFA w Berlinie. W centrum wystawy, która ma powierzchnię 760 mkw., umieszczona zostanie kawiarnia z 80 miejscami. Z kolei przestrzeń dwóch aktywnych kuchni stanie się platformą do gotowania na żywo.
„Niewidzialnej kuchni” („The Invisible Kitchen”), która powstanie w strefie Zona Tortona, daleko będzie do typowej prezentacji - odwoła się ona bowiem do emocji. Odwiedzający odbędą ekscytującą podróż do kuchni przyszłości: podłączonej do internetu, wygodnej
i dostarczającej niezwykłych doświadczeń kulinarnych, które już wkrótce staną się naszą codziennością. „Długoterminowy sukces firmy takiej jak Miele nie zależy wyłącznie od specyfikacji jej produktów, marka musi stale fascynować i inspirować. Właśnie to planujemy zrobić w Mediolanie z pomocą „Niewidzialnej kuchni” – mówi Dr Alex Kniehl, dyrektor marketingu i sprzedaży Miele.
Zapraszamy wszystkich gości targów na prezentację do Zona Tortona na równoległej do lokalizacji targów „Emporio 31” (Via Tortona 31) w godzinach 10:00 – 17:00.
źródło: miele/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy. Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr?
2025.09.02Zintegrowane Plany Inwestycyjne (ZPI). Nowe otwarcie we współpracy inwestorów z samorządami
2025.09.01Poznań ma nowy park handlowy
2025.09.01Zmiany na rynku taxi – duży transfer?
2025.08.30Dlaczego miasta nadal stawiają na zrównoważony transport?
2025.08.30Małomiasteczkowy hype na zamawianie jedzenia do domu?
2025.08.30Nowy obszar komunikacyjny marki OKNOPLAST
2025.08.29Employer branding w klapkach – czy latem da się skutecznie przyciągać talenty?
2025.08.29KOMSA Poland z nową liderką sprzedaży B2B i kanału partnerskiego
2025.08.29