

Ewa Ziętek-Maciejczyk odpowiada za działania marketingowe i PR w agencji Result Media
Agencja marketingu internetowego Result Media ma nowego PR & Marketing Managera. Została nim Ewa Ziętek-Maciejczyk, do której zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy.
Ziętek-Maciejczyk przez 19 lat pracowała w mediach, m.in. w INFOR PL, Gremi Media oraz Wiedzy i Praktyce. Była dyrektorem marketingu oraz redaktor naczelną grupy publikacji z tematyki prawa gospodarczego i prawa pracy. Odpowiadała także za strategie i rozwój serwisów internetowych oraz czasopism i książek. Z pierwszego wykształcenia jest polonistką, później ukończyła Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach: Marketing internetowy i Zarządzanie w mediach. Ewa Ziętek-Maciejczyk ma również doświadczenie we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w zakresie publikacji na temat marketingu internetowego.
-Chcemy skorzystać z redakcyjnego i marketingowego doświadczenia Ewy, aby jeszcze lepiej komunikować się z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Relacje te należy budować na silnych fundamentach profesjonalizmu i otwartości na potrzeby partnerów biznesowych. Dlatego właśnie Ewie, jako osobie z dużym doświadczeniem w kreowaniu i koordynowaniu współpracy z partnerami biznesowymi oraz świetną znajomością rynku mediów, powierzyliśmy zadanie budowania wizerunku naszej agencji - mówi Konrad Spoczyński, prezes zarządu Result Media.
Pasją Ewy Ziętek-Maciejczyk jest kino. Współpracuje ona także z producentami filmów fabularnych i dokumentalnych przy tworzeniu strategii marketingowych i pozyskiwaniu sponsorów.
Na stanowisku PR & Marketing Managera w Result Media zastąpiła Adama Bodziaka, który rozstał się z firmą.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14