

Exide Technologies przedstawia nowe etykiety i nowe nazewnictwo baterii blokowych i trakcyjnych Motion
Exide Technologies, wiodący dostawca innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań magazynowania energii do zastosowań motoryzacyjnych i przemysłowych, ogłasza zmianę etykiet i nazewnictwa baterii blokowych i trakcyjnych Motion. Wprowadzone zmiany wyznaczają nowy rozdział w zaangażowaniu Exide w innowacyjność i zrównoważony rozwój, zgodnie z filozofią „Energizing a new world”, która – od momentu jej wprowadzenia w 2021 r. – napędza dążenie do doskonałości w obsłudze klienta.
Kluczowe cechy nowego brandingu:
- Intuicyjne nazewnictwo – jasne i intuicyjne nazwy produktów i ich kategorii.
- Spójność marki – zharmonizowane i łatwo rozpoznawalne marki w całej gamie produktów Motion.
- Nowoczesna estetyka – przejrzysty i nowoczesny design zapewniający czytelność i łatwy dostęp do wszystkich informacji.
- Zgodność – nowe etykiety są w pełni zgodne z europejskimi przepisami dotyczącymi baterii, w tym z odpowiednim oznakowaniem CE.
W ramach tej inicjatywy firma Exide wprowadziła nowy, nowoczesny design produktów Motion i Energy Solutions, połączony z nowym identyfikatorem marki.
Co więcej, Exide stworzyło spójność marki: produkty Motion mają teraz zharmonizowany i łatwy do zidentyfikowania branding obejmujący cały asortyment, co pozytywnie wpływa na spójność marki. Firma wprowadziła także jasne i intuicyjne nazwy produktów oraz klasyfikacje, które jeszcze bardziej ułatwią klientom wybór produktów.
Motion – baterie blokowe
Motion – baterie trakcyjne
„Inicjatywa dotycząca rebrandingu odzwierciedla nasze zaangażowanie w zakresie dostarczania produktów wysokiej jakości. Poprzez zharmonizowaną kategoryzację i intuicyjne nazewnictwo chcemy ułatwić naszym klientom wybór odpowiedniego produktu” – powiedział Magnus Ohlsson, Senior Sales Director Motion.
Więcej informacji o produktach Motion od Exide Technologies można uzyskać na stronie: https://www.exidegroup.com/pl/pl/rozwiazania/rozwiazania-motion
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.13