

Experior Venture Fund inwestuje w Houzee.pl
Pierwszy polski internetowy klub zakupowy Home & Living pozyskał wsparcie kapitałowe funduszu z grupy KFK. Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk – twórcy Houzee.pl, a niegdyś współzałożyciele i zarządzający serwisem Gruper.pl w okresie jego największej świetności - pozyskali w ramach ich nowego projektu inwestora - Experior Venture Fund, który zapewnia środki na rozwój firmom, które osiągnęły sukces komercyjny i mają perspektywę znaczących wzrostów na ryku.
Transakcja została zrealizowana na przełomie września i października b.r. i środki już znajdują się na koncie Houzee.pl. Zostaną przeznaczone na dalszy rozwój pierwszego rodzimego portalu oferującego wyselekcjonowane przez stylistów i projektantów artykuły wyposażenia wnętrz ze znacznymi rabatami.- Przeprowadziliśmy gruntowną analizę inwestycyjną Houzee.pl i jesteśmy przekonani, że to projekt z ogromnym potencjałem biznesowym, o zdrowych podstawach i efektywnie zarządzany przez sprawny i doświadczony zespół. To dobre uzupełnienie naszego portfela inwestycyjnego – mówi Kinga Stanisławska, partner zarządzający Experior Venture Fund.W ciągu pierwszego roku działalności serwis odnotował sześciokrotny wzrost przychodów i liczby użytkowników, stale powiększając również portfolio dostępnych produktów. Pozyskane fundusze zostaną przeznaczone na dalszy rozwój oferty, realizację strategii marketingowej i narzędzia wzmacniające profesjonalną obsługę klienta. - Dzięki wsparciu funduszu Houzee.pl będzie mógł wejść w nową, dużo bardziej intensywną fazę rozwoju. Przez rok budowaliśmy struktury firmy i zadbaliśmy o solidne fundamenty. Teraz czas na aktywne zdobywanie rynku – mówi Tomasz Dalach, który 1 października objął stanowisko prezesa zarządu spółki. – Przewidujemy, że w ciągu najbliższych dwóch lat możemy pozyskać kilkaset tysięcy użytkowników.Houzee.pl działa na zasadzie klubu zakupowego. To formuła bardzo popularna w krajach zachodnich. Konsumenci oczekują zniżek i atrakcyjnych propozycji, nie chcą już jednak uczestniczyć w masowej sprzedaży. Dobrze działający klub zapewnia im nie tylko atrakcyjne oferty, ale także pomaga dokonywać wyborów, dostarcza inspiracji i daje poczucie elitarności. Houzee.pl to pierwszy rodzimy portal Home&Living, który został stworzony z myślą o potrzebach polskich odbiorców i ich specyficznych gustach. Co tydzień w serwisie prezentowanych jest kolejnych kilkaset produktów pogrupowanych w kategorie tematyczne. Ideą portalu jest inspirowanie członków klubu do stosowania nowych rozwiązań i tworzenia ciekawych aranżacji. Serwis oferuje produkty dla domu i mieszkania - od drobiazgów ożywiających wnętrza (typu poduszki, wazony, obrazy) poprzez unikatowe sprzęty codzienne (np. sztućce, porcelanę) aż do mebli. żródło:informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14