

FERRO dzieciom - firma remontuje łazienki dla sześciolatków
Już po raz drugi firma FERRO bierze udział w akcji „Łazienka 6-latka”. Od października 2014 roku uczniowie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Olimpijczyków w Krakowie mogą cieszyć się pięknie wyremontowaną łazienką. Kolejną placówką, która otrzyma nową łazienkę dla 6-latków będzie Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Krakowie. Prace rozpoczną się w najbliższe wakacje.
FERRO przekazało na akcję armaturę przeznaczoną dla obiektów użyteczności publicznej, do których należą także szkoły. Znalazła się wśród nich między innymi bateria umywalkowa czasowa z regulacją wypływu i temperatury Presstige II oraz praktyczne akcesoria łazienkowe. Organizatorem akcji jest Świetlica Architekta przy współpracy z Forum Rad Rodziców. Celem przedsięwzięcia jest remont i przystosowanie łazienek w krakowskich szkołach podstawowych do potrzeb najmłodszych uczniów, głównie sześciolatków. Obok firmy FERRO wśród sponsorów akcji znaleźli się: Sanitec Koło, Tubądzin Management Group, Benjamin Moore Polska, ES-System oraz Alpol Gips, przy współudziale firmy Heban. Patronat nad przebiegiem akcji sprawuje Małopolska Okręgowa Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej.
Ta bardzo ważna i interesująca inicjatywa, aktywizuje również przyszłych użytkowników łazienek. W ramach akcji odbywają się warsztaty projektowe dla uczniów, podczas których mali architekci projektują swoją nową łazienkę.
źródło: ferro/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy. Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr?
2025.09.02Zintegrowane Plany Inwestycyjne (ZPI). Nowe otwarcie we współpracy inwestorów z samorządami
2025.09.01Poznań ma nowy park handlowy
2025.09.01Zmiany na rynku taxi – duży transfer?
2025.08.30Dlaczego miasta nadal stawiają na zrównoważony transport?
2025.08.30Małomiasteczkowy hype na zamawianie jedzenia do domu?
2025.08.30Nowy obszar komunikacyjny marki OKNOPLAST
2025.08.29Employer branding w klapkach – czy latem da się skutecznie przyciągać talenty?
2025.08.29KOMSA Poland z nową liderką sprzedaży B2B i kanału partnerskiego
2025.08.29