

Firma Hama wyłącznym dystrybutorem produktów Jabra w Polsce
Z dniem 01.05.2018 firma Hama została wyłącznym dystrybutorem produktów konsumenckich marki Jabra na rynku polskim. Wyłączność dystrybucji obejmuje wszystkie rozwiązania konsumenckie ze szczególnym uwzględnieniem nowej kategorii produktów – zestawów słuchawkowych „true wireless” z linii Jabra Elite. Rodzina tych produktów przeżywa obecnie największy wzrost rynkowy, podobnie jak rozwiązania wykorzystujące możliwości asystentów głosowych, które zdobywają coraz szerszą popularność wśród odbiorców indywidualnych. W dalszym ciągu w ofercie dystrybutora pozostają bezprzewodowe rozwiązania słuchawkowe Jabra, a także samochodowe zestawy głośnomówiące.
„Hama od wielu lat specjalizuje się w dystrybucji akcesoriów elektronicznych i posiada w tym zakresie szerokie kompetencje. Wierzymy, że zacieśnienie naszej współpracy pomoże w dalszym rozwoju marki Jabra na polskim rynku i zapewni wzrost w segmentach rozwiązań sportowych i audio, zgodnie z centralną strategią firmy” - powiedział Marcin Krych, Sales Manager Poland & Baltics Jabra Consumer Solutions Retail & Online.
Hama będzie oferować produkty Jabra za pośrednictwem najlepszych sklepów elektronicznych, wyspecjalizowanych salonów i sklepów internetowych. W kwietniu tego roku Hama wzięła udział w Electronics Show 2018, czyli największych targach elektroniki użytkowej w Polsce, gdzie zaprezentowała premierowe rozwiązanie „true wireless” – słuchawki Jabra Elite 65t.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





