![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Forrester: SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach](/uploads/nowosci/zdjecie/d/a4c32154193a51d2b3c2c64edcfb5396d5c98a7b.jpeg)
Forrester: SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach
SAS, lider w dziedzinie danych i sztucznej inteligencji, zdystansował konkurencję w raporcie „The Forrester Wave: Customer Analytics Technologies, Q2 2024”. Eksperci firmy badawczej Forrester docenili możliwości platformy SAS Customer Intelligence 360 w zakresie zwiększania wartości danych o klientach i przekształcania zdobytej wiedzy w decyzje i działania.
W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i aktywni w sieci, bardzo istotna jest umiejętność efektywnego wykorzystania danych na temat ich zachowania. Raport „The Forrester Wave” wskazuje, że w firmach dysponujących dużymi zbiorami danych często istnieje luka między wiedzą a działaniami. Wizja SAS, polegająca na budowaniu zaufania konsumentów poprzez odpowiedzialne ich zaangażowanie, pomoże ją zniwelować – wskazują autorzy badania. Aspirację tę dodatkowo wzmacniają referencje klientów, którzy „jednogłośnie potwierdzili zadowolenie z wykorzystywanych rozwiązań SAS i docenili zdolność firmy do szybkiego dostarczania wartości”. Raport Forrester stwierdza, że „przedsiębiorstwa bogate w dane i posiadające silne zasoby analityczne powinny rozważyć zastosowanie narzędzi SAS, aby w pełni wykorzystać potencjał danych o klientach”.
W kategorii „Oferta bieżąca” SAS otrzymał najwyższe możliwe oceny w takich kryteriach, jak źródła i typy danych o konsumentach, wzbogacanie danych, modelowanie zachowań, odpowiedzialna AI, migracja klientów, zaangażowanie, pomiar wartości klienta, analiza zindywidualizowana, przetwarzanie języka naturalnego, proces decyzyjny i optymalizacja. W kategorii „Strategia” SAS otrzymał najwyższe do uzyskania noty w obszarach wizji rozwoju, innowacyjności, ekosystemu partnerów oraz usług i ofert wspierających.
„Organizacje marketingowe bazujące na danych uświadomiły sobie, że możliwości w zakresie zaawansowanej analizy informacji o klientach stają się wymogiem, a nie tylko miłym dodatkiem dla marek chcących tchnąć dojrzałość w swoje operacje marketingowe” – powiedział Jonathan Moran, dyrektor SAS MarTech Solutions Marketing. „W SAS jesteśmy zaangażowani w spełnianie ewoluujących potrzeb naszych klientów i w rezultacie pomagamy im przyspieszać innowacje w tych nowych i rozwijających się technologiach customer analytics, oferując doradztwo w ramach naszych rozwiązań MarTech opartych na solidnych i zaufanych spostrzeżeniach analitycznych”.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniach MarTech SAS.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Zmiany na lepsze czy katastrofa w urzędach – czyli nowe prawo jazdy
2024.06.27SAS ogłasza dostępność natywnej wersji aplikacji SAS Data Maker w Snowflake Marketplace
2024.06.27Forrester: SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach
2024.06.27Zakładasz fotowoltaikę? Sprawdź, czego wymaga od Ciebie prawo
2024.06.27SAS Innovate w Warszawie: AI jako kolejna rewolucja przemysłowa
2024.06.27Czy nowa dyrektywa UE oznacza koniec ery dostaw aplikacyjnych?
2024.06.27Wzrost kosztów pracowniczych kontra konkurencyjność firmy. Czy jest rozwiązanie?
2024.06.27Promenada Bike Challenge – rozpocznij wakacje sportową rywalizacją!
2024.06.26Magdalena Zagrodnik z tytułem Osobistość Biznesu 2024
2024.06.25![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)