

Forrester: SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach
SAS, lider w dziedzinie danych i sztucznej inteligencji, zdystansował konkurencję w raporcie „The Forrester Wave: Customer Analytics Technologies, Q2 2024”. Eksperci firmy badawczej Forrester docenili możliwości platformy SAS Customer Intelligence 360 w zakresie zwiększania wartości danych o klientach i przekształcania zdobytej wiedzy w decyzje i działania.
W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i aktywni w sieci, bardzo istotna jest umiejętność efektywnego wykorzystania danych na temat ich zachowania. Raport „The Forrester Wave” wskazuje, że w firmach dysponujących dużymi zbiorami danych często istnieje luka między wiedzą a działaniami. Wizja SAS, polegająca na budowaniu zaufania konsumentów poprzez odpowiedzialne ich zaangażowanie, pomoże ją zniwelować – wskazują autorzy badania. Aspirację tę dodatkowo wzmacniają referencje klientów, którzy „jednogłośnie potwierdzili zadowolenie z wykorzystywanych rozwiązań SAS i docenili zdolność firmy do szybkiego dostarczania wartości”. Raport Forrester stwierdza, że „przedsiębiorstwa bogate w dane i posiadające silne zasoby analityczne powinny rozważyć zastosowanie narzędzi SAS, aby w pełni wykorzystać potencjał danych o klientach”.
W kategorii „Oferta bieżąca” SAS otrzymał najwyższe możliwe oceny w takich kryteriach, jak źródła i typy danych o konsumentach, wzbogacanie danych, modelowanie zachowań, odpowiedzialna AI, migracja klientów, zaangażowanie, pomiar wartości klienta, analiza zindywidualizowana, przetwarzanie języka naturalnego, proces decyzyjny i optymalizacja. W kategorii „Strategia” SAS otrzymał najwyższe do uzyskania noty w obszarach wizji rozwoju, innowacyjności, ekosystemu partnerów oraz usług i ofert wspierających.
„Organizacje marketingowe bazujące na danych uświadomiły sobie, że możliwości w zakresie zaawansowanej analizy informacji o klientach stają się wymogiem, a nie tylko miłym dodatkiem dla marek chcących tchnąć dojrzałość w swoje operacje marketingowe” – powiedział Jonathan Moran, dyrektor SAS MarTech Solutions Marketing. „W SAS jesteśmy zaangażowani w spełnianie ewoluujących potrzeb naszych klientów i w rezultacie pomagamy im przyspieszać innowacje w tych nowych i rozwijających się technologiach customer analytics, oferując doradztwo w ramach naszych rozwiązań MarTech opartych na solidnych i zaufanych spostrzeżeniach analitycznych”.
Dowiedz się więcej o rozwiązaniach MarTech SAS.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa
2025.06.18Nowa dzielnica w Warszawie? Zobacz gdzie powstaje!
2025.06.17Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.13