informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Forrester: SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach

Forrester: SAS liderem w zakresie analizy danych o klientach

Wiadomości / 2024.06.27

SAS, lider w dziedzinie danych i sztucznej inteligencji, zdystansował konkurencję w raporcie „The Forrester Wave: Customer Analytics Technologies, Q2 2024”. Eksperci firmy badawczej Forrester docenili możliwości platformy SAS Customer Intelligence 360 w zakresie zwiększania wartości danych o klientach i przekształcania zdobytej wiedzy w decyzje i działania.

W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i aktywni w sieci, bardzo istotna jest umiejętność efektywnego wykorzystania danych na temat ich zachowania. Raport „The Forrester Wave” wskazuje, że w firmach dysponujących dużymi zbiorami danych często istnieje luka między wiedzą a działaniami. Wizja SAS, polegająca na budowaniu zaufania konsumentów poprzez odpowiedzialne ich zaangażowanie, pomoże ją zniwelować – wskazują autorzy badania. Aspirację tę dodatkowo wzmacniają referencje klientów, którzy „jednogłośnie potwierdzili zadowolenie z wykorzystywanych rozwiązań SAS i docenili zdolność firmy do szybkiego dostarczania wartości”. Raport Forrester stwierdza, że „przedsiębiorstwa bogate w dane i posiadające silne zasoby analityczne powinny rozważyć zastosowanie narzędzi SAS, aby w pełni wykorzystać potencjał danych o klientach”.

W kategorii „Oferta bieżąca” SAS otrzymał najwyższe możliwe oceny w takich kryteriach, jak źródła i typy danych o konsumentach, wzbogacanie danych, modelowanie zachowań, odpowiedzialna AI, migracja klientów, zaangażowanie, pomiar wartości klienta, analiza zindywidualizowana, przetwarzanie języka naturalnego, proces decyzyjny i optymalizacja. W kategorii „Strategia” SAS otrzymał najwyższe do uzyskania noty w obszarach wizji rozwoju, innowacyjności, ekosystemu partnerów oraz usług i ofert wspierających.

Organizacje marketingowe bazujące na danych uświadomiły sobie, że możliwości w zakresie zaawansowanej analizy informacji o klientach stają się wymogiem, a nie tylko miłym dodatkiem dla marek chcących tchnąć dojrzałość w swoje operacje marketingowe” – powiedział Jonathan Moran, dyrektor SAS MarTech Solutions Marketing.W SAS jesteśmy zaangażowani w spełnianie ewoluujących potrzeb naszych klientów i w rezultacie pomagamy im przyspieszać innowacje w tych nowych i rozwijających się technologiach customer analytics, oferując doradztwo w ramach naszych rozwiązań MarTech opartych na solidnych i zaufanych spostrzeżeniach analitycznych”.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach MarTech SAS.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe