

Franczyza finansowa – własny biznes z potencjałem
Brak opłaty stałej oraz wpisowej, profesjonalne wsparcie na każdym etapie uruchamiania oraz prowadzenia placówki, a także bogate zaplecze analityczne i marketingowe – to tylko niektóre z atutów prowadzenia franczyzy Futuro Finance. Jeśli myślisz o własnej działalności – skorzystaj z know-how doświadczonego partnera i rozwijaj swój biznes w branży finansowej.
Futuro Finance doradza przedsiębiorcom od ponad 8 lat. W strategii działań spółka skoncentrowała się na udzielaniu kredytów dla przedsiębiorstw, dostarczaniu nowatorskich rozwiązań, wspierających spłatę zadłużenia względem US i ZUS czy inwestycje. W tym roku ta wrocławska firma już po raz trzeci została wyróżniona prestiżowym tytułem Finansowej Marki Roku, umacniając tym samym swoją pozycję w branży doradztwa finansowego. Od początku działalności spółka stawia na transparentność oferowanych usług, wysoką jakość obsługi i trwałe relacje z klientami.
Franczyza Futuro Finance to model biznesowy, który umożliwia rozwój działalności w ramach sieci partnerskiej. Na jej sukces składa się kilka elementów, m.in.: wsparcie profesjonalistów i dostęp do unikalnego, rynkowego know-how, przemyślany biznesplan oraz rozpoznawalność samej marki.
- Sprawdzony model biznesu
Franczyza wymaga od inwestora dużej determinacji i chęci współpracy w ramach systemu, warto przy tym skorzystać ze sprawdzonych modeli, o wypracowanej renomie i jasnej strategii działań. Potencjalny franczyzobiorca powinien posiadać cechy lidera, ale przede wszystkim zdolności organizacyjne. Praca w placówce franczyzowej, zwłaszcza na początku, wymaga dużej samodyscypliny i determinacji. Umiejętności takie jak zarządzanie ludźmi, realizacja wyznaczonych celów, planowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz bieżące raportowanie to codzienność w pracy franczyzobiorcy, który może we wszystkich działaniach liczyć na wsparcie ze strony koordynatora placówki. Dodatkowo Futuro Finance oferuje szkolenia, które pozwalają na zdobycie wiedzy z zakresu bankowości jeszcze przed otwarciem oddziału, a także w trakcie jego prowadzenia.
Partnerów staramy się wybierać bardzo świadomie, zależy nam na współpracy z zaangażowanymi osobami, które będą chciały rozwijać się w ramach sieci i umacniać pozycję Futuro Finance jako lidera rynku - MÓWI PRZEMYSŁAW SIKORSKI, DYREKTOR DEPARTAMENTU DS. ROZWOJU SIECI WŁASNEJ W FUTURO FINANCE.
- Zaangażowanie = efekty
Do zadań franczyzobiorcy należy aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i budowanie z nimi długotrwałych relacji oraz sprzedaż ofert. Dodatkowo jest on zobligowany do dbałości o przestrzeganie zasad i procedur, związanych ze współpracą z innymi działami Futuro Finance, a także rozwijania działalności, utrzymywania jednolitego i zgodnego z koncepcją wizerunku sieci. Strategicznym założeniem dla Futuro Finance jest by wszystkie placówki funkcjonowały według tych samych standardów i utrzymywały jakość świadczonych usług na wysokim poziomie. Ważna jest tu świadomość, że franczyza to wspólna praca nad jak najlepszym wynikiem, a wyznacznikiem sukcesu jest tu przede wszystkim zadowolenie klientów i rozwój placówek.
- Zaufanie zobowiązuje
Oddziały franczyzowe są otwierane w największych miastach wojewódzkich, jednak działanie w ramach sytemu franczyzowego pozwala na włączenie do sieci także mniejszych miast.
Obecnie działamy głównie na południu kraju (Wałbrzych, Opole, Chorzów, Andrychów), prowadzimy kilka rozmów odnośnie nowych lokalizacji i w planach mamy ekspansję na cały kraj. W perspektywie 2-3 lat chcemy, żeby nasze punkty franczyzowe były zlokalizowane we wszystkich województwach - MÓWI PRZEMYSŁAW SIKORSKI.
- Warunki rozpoczęcia działalności w ramach sieci są ustalane indywidualnie.
Kapitał jaki musi posiadać franczyzobiorca jest uzależniony od wielkości i stanu biura, które chce zaadaptować pod placówkę, jednak staramy się do minimum uprościć wszelkie procedury, związane z rozpoczęciem współpracy. Nie mamy żadnych opłat startowych, ani miesięcznych co bardzo ułatwia rozpoczęcie działalności - DODAJE EKSPERT FUTURO FINANCE.
Futuro Finance dba o wysoką rentowność placówki i partnera, delegując do roli koordynatorów doświadczonych ekspertów i zapewniając wsparcie na każdym kroku. To kluczowa kwestia ze względu na zapewnienie standardów i wartości, jakie prezentuje marka oraz zbudowanie wizerunku zaufanych i godnych polecenia doradców, świadczących profesjonalne usługi finansowe w całej Polsce.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





