

Frost & Sullivan przyznał nagrodę firmie TomTom
TomTom Navigation for Automotive otrzymało nagrodę 2022 Global Automotive Navigation New Product Innovation Award. Jest to prestiżowa nagroda przyznawana przez Frost & Sullivan, wiodącą firmę doradztwa biznesowego oferującą badania i analizy rynku.
Rozwiązanie Navigation for Automotive od firmy TomTom otrzymało nagrodę 2022 Global Automotive Navigation New Product Innovation Award. Jest to prestiżowa nagroda przyznawana przez Frost & Sullivan, wiodącą firmę doradztwa biznesowego oferującą badania i analizy rynku.
TomTom Navigation for Automotive to hybrydowe rozwiązanie nawigacyjne w chmurze opracowane dla branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie to integruje najnowsze zaawansowane usługi za pośrednictwem chmury obliczeniowej, aby wyeliminować potrzebę przechowywania danych w pamięci pokładowej. Umożliwia to szybkie wyznaczanie tras w czasie rzeczywistym i dostęp do najnowszych map dzięki inteligentnemu wykorzystaniu usług online, oprogramowania over-the-air (OTA) i ciągłym aktualizacjom map w celu stworzenia responsywnego doświadczenia użytkownika.
Zintegrowana z chmurą nawigacja online łączy się z pokładowym systemem informacyjno-rozrywkowym (IVI), aby zapewnić użytkownikom bezpieczne, szybkie i działające w czasie rzeczywistym informacje nawigacyjne, a w przypadku przejścia na tryb offline przełącza się na korzystanie z chmury (gdy nie można pobrać danych w czasie rzeczywistym, rozwiązanie przełącza się na swoje oprogramowanie pokładowe i mapy, dzięki czemu jest dostępne w każdych okolicznościach). Nowy, intuicyjny interfejs może być wyświetlany na konsoli środkowej, panelu przyrządów, wyświetlaczu head-up (HUD) i ekranach pasażera w różnych rozmiarach i proporcjach, zgodnie z zasadą bezpieczeństwa i łatwości obsługi firmy TomTom.
Nagrody Frost & Sullivan są przyznawane firmom działającym na różnych rynkach za wykazanie się wybitnymi osiągnięciami. Analitycy branżowi porównują uczestników rynku i mierzą rezultaty ich pracy poprzez dogłębne wywiady, analizy i szeroko zakrojone badania wtórne, aby zidentyfikować najlepsze praktyki w branży.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03





