

Fundusz Generali Adriatic Value Fund zakończył sprzedaż dwóch nieruchomości Stekleni Dvor i Tivoli Center
Generali Adriatic Value Fund, pierwszy regulowany alternatywny fundusz inwestycyjny (AIF) nieruchomościowy w Słowenii, zarządzany przez Generali Investments i doradzany przez Peakside Capital, pomyślnie zakończył sprzedaż dwóch nieruchomości: południowej części budynku Stekleni Dvor przy ulicy Dunajska cesta w Ljubljanie oraz biurowca Tivoli Center przy ulicy Bleiweisova cesta w Ljubljanie.
Kompleks Stekleni Dvor znajduje się w doskonałej lokalizacji w pobliżu obwodnicy Ljubljany. Składa się z dwóch oddzielnych budynków biurowych, połączonych wspólnym garażem podziemnym. Południowa wieża obejmuje trzypoziomowy parking podziemny, parter, antresole oraz osiem dodatkowych kondygnacji, oferując łącznie 8 700 m² powierzchni najmu.
Biurowiec Tivoli Center położony jest w samym sercu Lublany i oferuje około 7 700 m² całkowitej powierzchni najmu (GLA) w dwóch połączonych ze sobą budynkach.
Nabywcą obu nieruchomości jest firma Agromarket logistic d.o.o. z siedzibą w Kragujevacu w Serbii.
Transakcje te stanowią drugą i trzecią sprzedaż nieruchomości w ramach działalności funduszu Generali Adriatic Value Fund. Fundusz jest zarządzany przez Generali Investments we współpracy z międzynarodową firmą private equity działającą na rynku nieruchomości – Peakside Capital. Celem inwestycyjnym funduszu jest generowanie zwrotów dla inwestorów poprzez dochody z najmu oraz wzrost wartości kapitałowej inwestycji w nieruchomości komercyjne.
Po zakończonym sukcesem etapie aktywnego zarządzania, fundusz znajduje się obecnie w końcowej fazie działalności, koncentrując się na dezinwestycji aktywów oraz realizacji zwrotów dla inwestorów zgodnie z pierwotną strategią.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





