informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Galeco 2020 – wizja i plany
fot. Galeco

Galeco 2020 – wizja i plany

HR / 2020.01.14

Mimo zapowiedzi i prognoz mówiących o pogorszeniu się sytuacji na rynku firm budowlanych mijający rok okazał się wyjątkowo dobry dla podkrakowskiego producenta systemów rynnowych. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach i czym tym razem planuje zaskoczyć nas Galeco?

 Trudno rozpocząć nowy rok bez wcześniejszej oceny i ewaluacji tego 
 mijającego. 2019 miał być czasem spowolnienia gospodarczego, co
 niewątpliwie stawiało szereg wyzwań wielu segmentom rynku, w tym także
 branży budowlanej. Przewidywania ekspertów na szczęście nie do końca
 się sprawdziły. – Ostatnie 12 miesięcy były dla Galeco bardzo dobre pod
 względem finansowym. Zanotowaliśmy 10,7% wzrost sprzedaży względem
 ubiegłego roku.  Zysk z działalności został utrzymany na podobnym
 poziomie jak w latach poprzednich. Przewidujemy, że rok 2020 mimo trudnej sytuacji makroekonomicznej, recesji z zewnątrz, braku rąk do pracy i
 rosnących strat, będzie spokojniejszy – ocenia Szczepan Buryło, Prezes Zarządu w Galeco. Z badań rynku oraz rozmów przeprowadzonych z przedstawicielami branży wynika także, że rynek skręca wyraźnie w kierunku kupowania produktów wysokiej jakości. W segmencie budowlanym wciąż brakuje specjalistów i wykonawców pokryć dachowych, dlatego inwestorzy decydują się na sprawdzone rozwiązania i zakup materiałów, które będą gwarantem niezawodności.

Głos klientów

 Rynek pokryć dachowych wciąż zmierza w kierunku uproszczania form. Polacy coraz 
 częściej budują domy z prostymi, dwuspadowymi dachami, stropodachami lub takie, które
 wykorzystują oba rozwiązania. Galeco wychodząc naprzeciw potrzebom swoich odbiorców
 zamierza rozwijać produkty dedykowane właśnie nowoczesnemu budownictwu. – W ostatnich
 latach naszej intensywnej działalności rozwojowej przełomowym momentem było
 zaprojektowanie oraz wdrożenie do sprzedaży „kwadratowych systemów rynnowych”. Jako
 pierwsi przewidzieliśmy, że moda na tego typu rozwiązania w orynnowaniu oraz ogólnie
 pojętych pokryciach dachowych, będzie się dynamicznie rozwijać. Sukces naszej firmy to
 niewątpliwie nietypowe i nierzadko łamiące stereotypy pomysły, których efektem jest ogromne  zainteresowanie ze strony naszych kontrahentów. Mogę obiecać, że Galeco w swojej innowacyjności, nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa – dodaje Krzysztof Piwowar
 Dyrektor Sprzedaży Krajowej Galeco.

 

Eko trend

 „Ekologia” to hasło odmieniane w ostatnich miesiącach we wszystkich
 przypadkach. Nie powinno być w tym nic dziwnego, zważywszy na zmiany
 klimatyczne, jakim musimy stawić czoła. Proekologiczne podejście stało się
 ważne z perspektywy firm i pracowników, a coraz częściej jest też
 czynnikiem decydującym dla porównujących oferty klientów. Galeco również
 wprowadza zmiany w ramach swojej organizacji. - Liczą się nawet te z
 pozoru niewielkie, takie jak wymiana oświetlenia na oprawy ledowe, czy
 ograniczenie ilości wykorzystywanego papieru. Najbardziej skupiamy się
 jednak na możliwie najbardziej ekologicznym procesie produkcji. W tym celu
 minimalizujemy wytwarzanie odpadów przez racjonalne wykorzystanie
 surowców. Pozostałości segregujemy w sposób selektywny i przekazujemy niezwłocznie do uprawnionych podmiotów, z których większość poddaje je dalszemu recyklingowi. Od kilku lat współpracujemy również ze szwedzkim przedsiębiorstwem SSAB, które troszczy się, by proces produkcji blach, z których powstają później elementy systemów rynnowych Galeco, był jak najbardziej ekologiczny. Nie zapominamy również o tak ważnym aspekcie, jakim jest edukacja w zakresie ekologii, dlatego za pośrednictwem umowy podpisanej z organizacją odzysku, współfinansujemy jej działania w tej sferze. To jednak dopiero początek zmian, które zaplanowaliśmy na najbliższe 2-3 lata – przekonuje Monika Krynicka-Pałka, Specjalista ds. Zarządzania BHP i Ochrony Środowiska w Galeco.

Nowy rozdział

 Niewątpliwie 2020 rok będzie przełomowym w ponad 20-letniej historii firmy. Wszystko za
 sprawą decyzji o wyborze ambasadora marki. - Myśląc o Ambasadorze Marki Galeco
 mieliśmy na uwadze, aby zarówno osobowość, postawa, jak i wyznawane przez niego
 wartości były zgodne i spójne z wartościami marki i firmy Galeco. Zależało nam na tym, aby
 osoba, która będzie nas reprezentować była uśmiechnięta, ambitna, profesjonalna w tym co
 robi i czym się zajmuje, a także uczciwa i kierująca się zasadami fair play - opowiada Anna
 Góral, Specjalista ds. Marketingu w Galeco. Ogłoszenie brand ambasadora Galeco
 zaplanowało na przełom stycznia i lutego. Czego możemy spodziewać się po
 nowonawiązanej współpracy? – Będzie to swego rodzaju niespodzianka dla naszych
 Klientów, która mamy nadzieje zostanie pozytywnie odebrana. Zawarliśmy porozumienie ze
 znanym sportowcem, światowej klasy, który przez trzy kolejne lata będzie Ambasadorem
 Marki Galeco. Szczegóły przekażemy niebawem.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe