fot. Galeco
Galeco 2020 – wizja i plany
Mimo zapowiedzi i prognoz mówiących o pogorszeniu się sytuacji na rynku firm budowlanych mijający rok okazał się wyjątkowo dobry dla podkrakowskiego producenta systemów rynnowych. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach i czym tym razem planuje zaskoczyć nas Galeco?
Trudno rozpocząć nowy rok bez wcześniejszej oceny i ewaluacji tego
mijającego. 2019 miał być czasem spowolnienia gospodarczego, co
niewątpliwie stawiało szereg wyzwań wielu segmentom rynku, w tym także
branży budowlanej. Przewidywania ekspertów na szczęście nie do końca
się sprawdziły. – Ostatnie 12 miesięcy były dla Galeco bardzo dobre pod
względem finansowym. Zanotowaliśmy 10,7% wzrost sprzedaży względem
ubiegłego roku. Zysk z działalności został utrzymany na podobnym
poziomie jak w latach poprzednich. Przewidujemy, że rok 2020 mimo trudnej sytuacji makroekonomicznej, recesji z zewnątrz, braku rąk do pracy i
rosnących strat, będzie spokojniejszy – ocenia Szczepan Buryło, Prezes Zarządu w Galeco. Z badań rynku oraz rozmów przeprowadzonych z przedstawicielami branży wynika także, że rynek skręca wyraźnie w kierunku kupowania produktów wysokiej jakości. W segmencie budowlanym wciąż brakuje specjalistów i wykonawców pokryć dachowych, dlatego inwestorzy decydują się na sprawdzone rozwiązania i zakup materiałów, które będą gwarantem niezawodności.
Głos klientów
Rynek pokryć dachowych wciąż zmierza w kierunku uproszczania form. Polacy coraz
częściej budują domy z prostymi, dwuspadowymi dachami, stropodachami lub takie, które
wykorzystują oba rozwiązania. Galeco wychodząc naprzeciw potrzebom swoich odbiorców
zamierza rozwijać produkty dedykowane właśnie nowoczesnemu budownictwu. – W ostatnich
latach naszej intensywnej działalności rozwojowej przełomowym momentem było
zaprojektowanie oraz wdrożenie do sprzedaży „kwadratowych systemów rynnowych”. Jako
pierwsi przewidzieliśmy, że moda na tego typu rozwiązania w orynnowaniu oraz ogólnie
pojętych pokryciach dachowych, będzie się dynamicznie rozwijać. Sukces naszej firmy to
niewątpliwie nietypowe i nierzadko łamiące stereotypy pomysły, których efektem jest ogromne zainteresowanie ze strony naszych kontrahentów. Mogę obiecać, że Galeco w swojej innowacyjności, nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa – dodaje Krzysztof Piwowar
Dyrektor Sprzedaży Krajowej Galeco.
Eko trend
„Ekologia” to hasło odmieniane w ostatnich miesiącach we wszystkich
przypadkach. Nie powinno być w tym nic dziwnego, zważywszy na zmiany
klimatyczne, jakim musimy stawić czoła. Proekologiczne podejście stało się
ważne z perspektywy firm i pracowników, a coraz częściej jest też
czynnikiem decydującym dla porównujących oferty klientów. Galeco również
wprowadza zmiany w ramach swojej organizacji. - Liczą się nawet te z
pozoru niewielkie, takie jak wymiana oświetlenia na oprawy ledowe, czy
ograniczenie ilości wykorzystywanego papieru. Najbardziej skupiamy się
jednak na możliwie najbardziej ekologicznym procesie produkcji. W tym celu
minimalizujemy wytwarzanie odpadów przez racjonalne wykorzystanie
surowców. Pozostałości segregujemy w sposób selektywny i przekazujemy niezwłocznie do uprawnionych podmiotów, z których większość poddaje je dalszemu recyklingowi. Od kilku lat współpracujemy również ze szwedzkim przedsiębiorstwem SSAB, które troszczy się, by proces produkcji blach, z których powstają później elementy systemów rynnowych Galeco, był jak najbardziej ekologiczny. Nie zapominamy również o tak ważnym aspekcie, jakim jest edukacja w zakresie ekologii, dlatego za pośrednictwem umowy podpisanej z organizacją odzysku, współfinansujemy jej działania w tej sferze. To jednak dopiero początek zmian, które zaplanowaliśmy na najbliższe 2-3 lata – przekonuje Monika Krynicka-Pałka, Specjalista ds. Zarządzania BHP i Ochrony Środowiska w Galeco.
Nowy rozdział
Niewątpliwie 2020 rok będzie przełomowym w ponad 20-letniej historii firmy. Wszystko za
sprawą decyzji o wyborze ambasadora marki. - Myśląc o Ambasadorze Marki Galeco
mieliśmy na uwadze, aby zarówno osobowość, postawa, jak i wyznawane przez niego
wartości były zgodne i spójne z wartościami marki i firmy Galeco. Zależało nam na tym, aby
osoba, która będzie nas reprezentować była uśmiechnięta, ambitna, profesjonalna w tym co
robi i czym się zajmuje, a także uczciwa i kierująca się zasadami fair play - opowiada Anna
Góral, Specjalista ds. Marketingu w Galeco. Ogłoszenie brand ambasadora Galeco
zaplanowało na przełom stycznia i lutego. Czego możemy spodziewać się po
nowonawiązanej współpracy? – Będzie to swego rodzaju niespodzianka dla naszych
Klientów, która mamy nadzieje zostanie pozytywnie odebrana. Zawarliśmy porozumienie ze
znanym sportowcem, światowej klasy, który przez trzy kolejne lata będzie Ambasadorem
Marki Galeco. Szczegóły przekażemy niebawem.
źródło: informacjebranzowe.pl