Galeria Łomianki kontynuuje zmiany
Nowa nazwa i logo Galerii Łomianki odzwierciedlają zmiany, jakie zaszły w obiekcie jeszcze przed rebrandingiem oraz te, które były kontynuowane w ostatnim czasie. Modyfikacje miały na celu podkreślenie zarówno modowego charakteru galerii i skierowanie działań na promocję Najemców znajdujących się na terenie, jak również wzmocnienie jej przewagi wizerunkowej.
Pozycjonowanie galerii opiera się na bliskości natury - Kampinoskiego Parku Narodowego - oraz na jej kameralnym, przyjaznym charakterze. Działamy w myśl zasady „sąsiedztwo zobowiązuje”. Dotyczy to zarówno środowiska naturalnego- Kampinoskiego Parku Narodowego oraz Doliny Wisły, jak lokalnej społeczności. Wśród mieszkańców okolicznych miejscowości licznie reprezentowani są rodzice, a także osoby aktywne, pracujące w Warszawie, które spokój po ciężkim dniu odnajdują na przedmieściach - mówi Hanna Gailitis Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Galerii Łomianki.
Bliskość natury przejawia się zarówno w logotypie i aranżacji Galerii Łomianki, jak również w proekologicznym funkcjonowaniu obiektu Koncepcja graficzna nowego logo i żywe, naturalne kolory tworzą spójną identyfikację wizualną, w której optymistyczna kolorystyka podkreśla różnorodny charakter oferty Galerii, a ekologiczne zielenie przynoszą skojarzenia z otaczającym lasem. We wnętrzu obiektu również nie brakuje nawiązań do natury – w odświeżonym koncepcie pojawia się dużo drewna i zieleni, liczne donice z kwiatami, a także graficzne motywy roślinne. W Galerii Łomianki powstała zielona strefa relaksu z miękkimi kanapami i siedziskami oraz udogodnieniami umożliwiającymi pracę z laptopem. Przytulny charakter tej części obiektu podkreślają stojące lampy oraz górujący nad nią filar przemieniony w drzewo. Wszystkie elementy aranżacji tej strefy zachęcają do odpoczynku w atmosferze spokoju i relaksu. W Galerii wybudowana została strefa restauracyjna, zgodna z nową identyfikacją, odświeżeniu kolorystycznemu uległy łazienki budynku oraz korytarze, w których pojawiły się, zachwycające oryginalną formą, drewniane designerskie ławki.
Ekologia w Galerii Łomianki nie ogranicza się jednak tylko do kwestii wizualnych. Obiekt otrzymał prestiżowy certyfikat ekologiczny BREEAM In-Use z oceną „Bardzo dobry”, co oznacza, że jest budynkiem ekologicznym i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Galeria efektywne wykorzystuje wodę w budynku poprzez zmniejszenie jej zużycia m.in. do podlewania roślin. Proces ten został w pełni zautomatyzowany by zapewnić maksymalną oszczędność wody.
Galeria pragnie kształtować proekologiczne postawy także wśród swoich klientów. Znajdziemy tu ładowarkę do samochodów elektrycznych, ławkę wyposażoną w baterie słoneczne, punkt zbiórki plastikowych nakrętek czy hotel dla ptaków, owadów i płazów, którym opiekują się uczniowie pobliskiej szkoły. W upalne dni skorzystać można z zewnętrznego źródełka z uzdatnioną do picia wodą, przystosowanego także dla zwierząt.
Galeria Łomianki to obiekt przyjazny nie tylko naturze, ale przede wszystkim swoim klientom. Stawiamy na personalną, otwartą komunikację, co przejawia się nawet w napisach na drzwiach witających i żegnających odwiedzających nas gości – mówi Dagmara Michalec Manager ds. Marketingu Galerii Łomianki. – Aby odwiedzający czuli się swobodnie i komfortowo, wytyczyliśmy nowe ścieżki klienta, zastosowaliśmy czytelne oznaczenia i mapy interaktywne. Zakupy w Galerii Łomianki mają być intuicyjne i wygodne. Pragniemy zachować kameralny charakter obiektu i podkreślać otwartość na potrzeby klientów.
Z myślą o tych najmłodszych powstały trzy place zabaw – dwa wewnętrzne oraz, unikalna w centrach handlowych, zewnętrzna strefa dla dzieci (otwarta również po godzinach funkcjonowania galerii). Tym, nieco starszym spodoba się „Współpracownia”, czyli darmowa przestrzeń coworkingowa, w której można swobodnie popracować, czy odbyć spotkanie biznesowe. Jeden ze swoich lokali Galeria Łomianki oddała w ręce artystów. Podziwiać tu można prace okolicznych twórców. Ze względu na lokalny charakter obiektu, jesteśmy otwarci na wszelkie inicjatywy społeczne – chętnie współpracujemy z lokalnymi szkołami, fundacjami i organizacjami, wspieramy rozwój kultury i sztuki. Czujemy się odpowiedzialni za jakość oferty, jaką kierujemy do naszych klientów i to oni sami pomagają nam ją tworzyć – Hanna Gailitis Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Galerii Łomianki.
źródło: informacjebranzowe.pl