Galicja Tomaszek rozwija sieć Verle Küchen Siemens
Należąca do firmy Galicja Tomaszek marka Verle Küchen weszła na polski rynek jesienią tego roku. Nowoczesne meble kuchenne i sprzęt AGD Siemensa dostępne są już w wybranych studiach. Wraz z otwarciem salonów marka rozpoczęła realizację programu rozwoju sieci sprzedaży partnerskiej. Plan zakłada otwarcie w Polsce 60 punktów z pełną ofertą.
Verle Küchen to marka nowoczesnych mebli kuchennych. Należący do firmy Galicja Tomaszek brand wprowadzany jest na polski rynek wraz z Siemensem, uznanym producentem sprzętu AGD. Salony Verle Küchen będą rozwijać się w oparciu o partnerstwo biznesowe proponowane przez Galicję Tomaszek przedsiębiorcom doświadczonym już w branży urządzania wnętrz.
- Przede wszystkim interesuje nas współpraca ze studiami kuchennymi, które już zdobyły sobie uznanie na lokalnym rynku, a teraz chcą zarówno rozwijać się biznesowo, jaki
i oferować swoim klientom wyższą jakość produktów i design odpowiadający coraz wyższym oczekiwaniom Polaków – mówi Krystian Karwacki, Manager ds. Rozwoju Marki.
Współpraca z marką Verle Küchen ma zalety typowe dla franczyzy, jednak bez konieczności ponoszenia wysokich opłat licencyjnych i przy zachowaniu dużej dozy samodzielności w kierowaniu własnym biznesem. Partnerem może zostać firma prowadząca studio kuchni w dobrej lokalizacja – w pierwszej kolejności Galicja Tomaszek stawia na rozwój w miejscowościach powyżej 200 tyś. mieszkańców, a w dalszej w tych z 100 tyś. mieszkańców.
Chcącym otworzyć salon Verle Küchen pomagamy w przygotowaniu szczegółowego projektu przestrzeni, jaki i późniejszych pracach – stworzeniu zabudowy, malowaniu, tapetowaniu oraz montażu mebli i AGD. Według naszych standardów w salonach znajdzie się miejsce pracy dla architektów i projektantów, strefa inspiracji i multimediów oraz uzupełniające meble, oświetlenie i akcesoria – podkreśla Krystian Karwecki.
Oprócz pomocy w wyposażenia salonu, Galicja Tomaszek oferuje również szerokie wsparcie swoim partnerom – działania marketingowe na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym, w tym nagłośnienie otwarcia nowego punktu oraz pakiet szkoleń dla sprzedawców.
Współpracę z Verle Küchen można podjąć w dwóch modelach. Pierwszym jest tytuł „Partnera”. Tutaj decydujący się na otwarciu punktu sprzedaży Verle może mieć w swoim studiu ofertę innych mebli, jednak jej udział nie może przekraczać 50% oferty. Z kolei dla standardu Prime Studio Verle & Siemens oferta meblowa może obejmować wyłącznie markę Verle Küchen, a sprzęt ekspozycyjny tylko marki Siemens.
Projekt kierowany jest do właścicieli studiów kuchennych, który w codziennej pracy chcą przede wszystkim skupić się na kontakcie z klientem. W codziennym prowadzeniu studia to jest najważniejsze zadanie pochłaniające większość czasu. Dlatego marka Verle Küchen i Galicja Tomaszek bierze na siebie promocją marki i budowanie jej świadomości wśród Polaków.
źródło: verle kuchen/informacjebranzowe.pl