

Gdański projekt wśród najlepszych kampanii społecznych 2016
3 lipca w warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się uroczysta gala konkursu Kampania Społeczna Roku 2016. Wśród wyróżnionych kampanii znalazł się projekt Balticarium, którego autorką jest gdańszczanka Natalia Uryniuk.
„Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.”
Balticarium.com – to pierwsza na świecie wielojęzyczna platforma edukacyjna umożliwiająca poznawanie zwierząt Morza Bałtyckiego. Balticarium otrzymało patronat honorowy Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz patronat honorowy Rzecznika Praw Dziecka. Projekt łączy sztukę, ekologię i naukę, a koncentruje się na środowisku Morza Bałtyckiego i gatunkach zwierząt w nim żyjących. Na stronie www.balticarium.com można zobaczyć ilustracje i animacje zwierząt, przeczytać ciekawostki na ich temat, zobaczyć filmy z podwodnego świata, poczytać lub posłuchać wierszy i najważniejsze – sprawdzić wiedzę lub ją pogłębić grając w edukacyjne gry, cieszące oko kolorową szatą graficzną.
Balticarium otrzymało wyróżnienie w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Do konkursu zgłoszono ponad 70 kampanii społecznych. Projekt o zwierzętach Bałtyku był jednym z najmłodszych - działa od niespełna roku. Jury tak uargumentowało swój werdykt:
„Za piękną kreację, potencjał szerzenia idei zagranicą oraz pokazanie, że nawet pojedyncza osoba jest w stanie zrealizować i rozwijać inicjatywę społeczną wykorzystując do tego swój talent.”
Projekt dzięki społecznej pracy Natalii Uryniuk rozwija się dynamicznie i w przeciągu ostatnich miesięcy został zaprezentowany na wystawach w EMGdotART Gallery w Kantonie w Chinach, na Placu Sofijskim w Kijowie na Ukrainie i w licznych miejscach w Polsce. Teraz pojawił się w Warszawie w Galerii Kordegarda. Wystawa swoje otwarcie miała 4 lipca i potrwa do 16 lipca. Kolejne wystawy odbędą się we wrześniu w Wilnie i Kijowie zorganizowane przez Instytuty Polskie
Balticarium powstało dzięki stypendium „Młoda Polska” dla wybitnych młodych artystów w Polsce, które Natalia Uryniuk otrzymała w 2016 r.
Natalia Uryniuk – artystka multimedialna, graficzka i malarka, pisze i ilustruje książki dla dzieci, tworzy edukacyjne gry, projektuje ubrania i tkaniny użytkowe, tworzy dzieła z ceramiki. Doktorantka na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, asystentka w Pracowni Ilustracji prof. Jadwigi Okrassy. Wielokrotnie nagradzana, otrzymała m.in. nagrodę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Młoda Polska” (2016). Stypendystka Escola Superior Artística w Porto w Portugalii (2011). Uczestniczyła w ponad 70 wystawach w kraju i na świecie, m.in. w Kuala Lumpur, Warszawie, Kairze, Berlinie, Hong Kongu, Porto, Pekinie czy Singapurze.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08Jak ograniczyć rotację pracowników w magazynach?
2025.05.08Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce. Raport Q1 2025
2025.05.07Peakside i Partners Group pozyskały 15 mln EUR finansowania od mBanku
2025.05.07Do Wilgi zaprasza na budowę
2025.05.07