

Gdański projekt wśród najlepszych kampanii społecznych 2016
3 lipca w warszawskim Teatrze Kamienica odbyła się uroczysta gala konkursu Kampania Społeczna Roku 2016. Wśród wyróżnionych kampanii znalazł się projekt Balticarium, którego autorką jest gdańszczanka Natalia Uryniuk.
„Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.”
Balticarium.com – to pierwsza na świecie wielojęzyczna platforma edukacyjna umożliwiająca poznawanie zwierząt Morza Bałtyckiego. Balticarium otrzymało patronat honorowy Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz patronat honorowy Rzecznika Praw Dziecka. Projekt łączy sztukę, ekologię i naukę, a koncentruje się na środowisku Morza Bałtyckiego i gatunkach zwierząt w nim żyjących. Na stronie www.balticarium.com można zobaczyć ilustracje i animacje zwierząt, przeczytać ciekawostki na ich temat, zobaczyć filmy z podwodnego świata, poczytać lub posłuchać wierszy i najważniejsze – sprawdzić wiedzę lub ją pogłębić grając w edukacyjne gry, cieszące oko kolorową szatą graficzną.
Balticarium otrzymało wyróżnienie w kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Do konkursu zgłoszono ponad 70 kampanii społecznych. Projekt o zwierzętach Bałtyku był jednym z najmłodszych - działa od niespełna roku. Jury tak uargumentowało swój werdykt:
„Za piękną kreację, potencjał szerzenia idei zagranicą oraz pokazanie, że nawet pojedyncza osoba jest w stanie zrealizować i rozwijać inicjatywę społeczną wykorzystując do tego swój talent.”
Projekt dzięki społecznej pracy Natalii Uryniuk rozwija się dynamicznie i w przeciągu ostatnich miesięcy został zaprezentowany na wystawach w EMGdotART Gallery w Kantonie w Chinach, na Placu Sofijskim w Kijowie na Ukrainie i w licznych miejscach w Polsce. Teraz pojawił się w Warszawie w Galerii Kordegarda. Wystawa swoje otwarcie miała 4 lipca i potrwa do 16 lipca. Kolejne wystawy odbędą się we wrześniu w Wilnie i Kijowie zorganizowane przez Instytuty Polskie
Balticarium powstało dzięki stypendium „Młoda Polska” dla wybitnych młodych artystów w Polsce, które Natalia Uryniuk otrzymała w 2016 r.
Natalia Uryniuk – artystka multimedialna, graficzka i malarka, pisze i ilustruje książki dla dzieci, tworzy edukacyjne gry, projektuje ubrania i tkaniny użytkowe, tworzy dzieła z ceramiki. Doktorantka na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, asystentka w Pracowni Ilustracji prof. Jadwigi Okrassy. Wielokrotnie nagradzana, otrzymała m.in. nagrodę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Młoda Polska” (2016). Stypendystka Escola Superior Artística w Porto w Portugalii (2011). Uczestniczyła w ponad 70 wystawach w kraju i na świecie, m.in. w Kuala Lumpur, Warszawie, Kairze, Berlinie, Hong Kongu, Porto, Pekinie czy Singapurze.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
MINISO otwiera pierwszy sklep z zabawkami kolekcjonerskimi w Warszawie
2025.07.23Światowy Dzień Mózgu: zdrowe jelita to spokojniejszy umysł
2025.07.22Polska Spółka Gazownictwa laureatem prestiżowej nagrody SAG (Special Achievement in GIS Award)
2025.07.22Centrum badawcze Lena Lighting z akredytacją STAGE 3 CTF
2025.07.22GK SPECJAŁ powiększa centrum logistyczne w MLP Poznań do ponad 22 tys. mkw.
2025.07.22Matexi Polska rozwija współpracę z lokalnymi organizacjami
2025.07.22Angry Birds atakują CH Biała! Rodzinny weekend pełen emocji już 25 i 26 lipca
2025.07.21GH Development zapowiada nową inwestycję mieszkaniową ale!KEN na warszawskim Ursynowie
2025.07.21Armatis z nowym wizerunkiem i certyfikatem ISO 27001
2025.07.17