

Godło Super Marka 2018 dla Baltic Wood
Baltic Wood S.A., producent podłóg z naturalnego drewna, zajął pierwsze miejsce w plebiscycie konsumenckim "Dobra Marka - Jakość, Zaufanie, Renoma". Firma została uhonorowana specjalnym wyróżnieniem - godłem Super Marka 2018 w kategorii: Podłogi drewniane. Prestiżowy tytuł przyznawany jest przedsiębiorstwom cieszącym się nieustającym zaufaniem klientów, niesłabnącą renomą brandu i wysoką pozycją rynkową.
Plebiscyt "Dobra Marka - Jakość, Zaufanie, Renoma" organizowany jest przez Forum Biznesu i magazyn Biznes Trendy pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN od 9 lat. Jego celem jest wyłonienie najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych firm na polskim rynku. Otrzymany przez producenta podłóg Baltic Wood tytuł "Super Marka 2018" jest uhonorowaniem wysokiej pozycji marki w plebiscycie w ostatnich latach. Prestiżowe wyróżnienie przyznano na podstawie badań rynkowych, dotyczących obecności i rozpoznawalności poszczególnych marek na polskim rynku. Przedmiotem analiz były m.in. pozycja rynkowa, jakość produktów lub usług, a także zaufanie klientów. Baltic Wood uzyskał najlepszy wynik i zajął pierwsze miejsce wśród firm - producentów podłóg drewnianych w Polsce.
- Wysoka pozycja w rankingu konsumenckim i uzyskany tytuł Super Marka 2018 jest dla nas wielkim wyróżnieniem, ale i zobowiązaniem do dalszej pracy na rzecz najwyższych standardów jakości - powiedział Rafał Zawierucha, prezes Baltic Wood S.A.- Jesteśmy dumni z faktu, że projektowane przez nas podłogi o wysokiej trwałości, dopasowane do indywidualnych potrzeb inwestorów, cieszą się nieustającym uznaniem, a klienci doceniają nasze zaangażowanie w tworzenie solidnej i godnej zaufania marki.
Firma Baltic Wood jest jednym z największych producentów podłóg z drewna naturalnego, budującym silną pozycję w Polsce, a także na zagranicznych rynkach. Trójwarstwowe podłogi drewniane z Jasła są doceniane przez użytkowników na całym świecie i zdobywają prestiżowe nagrody. Obecnie firma realizuje sprzedaż przez sieć ponad 350 profesjonalnych partnerów na wszystkich kontynentach. Katalog produktów obejmuje kolekcje podłóg, takich jak m.in. ponadczasowy, ręcznie postarzany Timeless Collection - wyróżniony tytułem Innovations@Domotex na Międzynarodowych Targach Domotex, NoLimits Collection z ultra-grubą warstwą drewna szlachetnego, czy inspirowaną modnymi tkaninami serię podłóg Jeans Collection - wyróżnioną tytułem Inspiracja Roku 2017.
- Utrzymanie wysokiej pozycji rynkowej, budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz dalszy rozwój technologii produkcji to kluczowe elementy globalnej strategii rozwoju Baltic Wood - dodaje Rafał Zawierucha.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16