

Godło „Top Marka” dla Termo Organiki
Największy producent styropianu i kompletnego systemu ociepleń otrzymał prestiżowe godło „Top Marka” w ramach ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta 2018 w kategorii „Jakość produktów i usług branży budowlanej”.
Termo Organika została włączona do elitarnego grona marek, którego członkowie rokrocznie - mimo zmieniających się trendów rynkowych - utrzymują czołową pozycję w plebiscycie Laur Konsumenta, zasługując tym samym na specjalne wyróżnienie. Taką nagrodą jest „Top Marka” w programie Laur Konsumenta. Tym prestiżowym godłem mogą się pochwalić marki o szczególnej pozycji - niekwestionowani liderzy w swojej kategorii. Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych firm dokonuje Komisja Konkursowa. Podstawą analizy jest popularność oraz głosy przyznawane przez klientów w tym plebiscycie. Odznaczenie marki tytułem „Top Marka” przyznanej Termo Organice potwierdza wysoką rozpoznawalność i wartość wśród polskich odbiorców.
- To kolejna nagroda przyznana naszej firmie, która potwierdza jej pozycję na rynku oraz wysoką jakość materiałów do ocieplania budynków. Od momentu powstania firmy intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami wpływającymi na wysoką użyteczność naszych produktów: wprowadzamy modyfikacje, zmieniamy technologie, stale poszukujemy produktu odpowiadającego wymaganiom klienta XXI wieku. - powiedział Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki - Jestem przekonany, że godło „Top Marka” zmotywuje nas do jeszcze cięższej pracy nad poszukiwaniem nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz dalszych działań na rzecz zwiększenia jakości naszych produktów.
Termo Organika to największy producent wyrobów do izolacji ze styropianu w Polsce oraz jedna z największych firm w tym segmencie rynku w Unii Europejskiej. Od 1997 roku dostarcza najwyższej jakości płyty styropianowe do ocieplania budynków, a od 2012 roku również Kompletny System Ociepleń ścian zewnętrznych (ETICS).
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14