

Gorący weekend z firmą WIŚNIOWSKI na Enea Ironman 70.3 Gdynia
W miniony weekend odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń triathlonowych w Polsce – ENEA IRONMAN 70.3 Gdynia.
W 3-dniowych zmaganiach udział wzięło ponad 4.000 sportowców z całej Polski, a także zza granicy. Firma WIŚNIOWSKI jako jeden z głównych partnerów wydarzenia przygotowała specjalną strefę aktywności – w ramach projektu Be The Winner. Stoisko było czynne przez cały weekend na plaży miejskiej w Gdyni. Z atrakcji skorzystać mógł każdy. Tłumnie zbierali się mieszkańcy trójmiasta i okolic, a także rodziny startujących zawodników.
Dzięki niesamowitej energii towarzyszącej wydarzeniu, a także pogodzie atrakcje przygotowane przez firmę cieszyły się niesłabnącym zainteresowaniem.
W sobotę do strefy WIŚNIOWSKI przybył gość specjalny – aktor, triathlonista Krzysztof Wieszczek, ambasador projektu Be The Winner. Na spotkaniu nie zabrakło fanów aktora. Była to idealna okazja do zdobycia autografu, zrobienia zdjęcia czy wspólnej rozmowy. Jednak to nie wszystko. Dla miłośników kina firma WIŚNIOWSKI przygotowała kino letnie zlokalizowane na plaży.
Specjalnie stworzona strefa z wygodnymi leżakami sprawiła, że na sensie zjawiły się tłumy. Na ekranie wyświetlone zostały dwa filmy: Najlepszy oraz Borg/McEnroe.
Firma WIŚNIOWSKI na swoim stoisku zadbała również o typowo sportowy akcent. Odwiedzający mieli możliwość wypróbowania swoich sił na skimboardzie. Ten sport wodny polegający na jeździe, a właściwie na ślizgu na desce po fali lub płytkiej wodzie, zaczyna się cieszyć dużą popularnością w Polsce. Widać to było po zwolennikach wodnych przygód, którzy bardzo chętnie korzystali z atrakcji. W strefie relaksu nie zabrakło także zabaw dla najmłodszych. Przygotowane zostały gigantyczne klocki, z których dzieci z finezją budowały różne konstrukcje.
Aby uwiecznić i pozostawić w pamięci czas spędzony na Enea Ironman 70.3 Gdynia na stoisku WISNIOWSKI Be The Winner znalazła się również duża ścianka do fotografowania. Odwiedzający mogli zrobić sobie zdjęcia, a następnie wrzucić je do mediów społecznościowych. Każdy fan otrzymał od marki firmowe gadżety idealne dla sportowców.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





