Grohe na targach ISH we Frankfurcie
Po raz kolejny GROHE zainicjowało falę innowacji na targach ISH, największym wydarzeniu w branży rozwiązań wodnych i energetycznych dla domu. Będąc liderem na rynku, firma przedstawiła projekty i produkty zwiększające poczucie komfortu w domu, a także ujawniła prawdziwie rewolucyjne rozwiązanie w kategorii Smart Home: unikalny system, chroniący gospodarstwo domowe przed zagrożeniami związanymi z wodą.
CEO GROHE Michael Rauterkus otworzył tegoroczne stoisko w hali Forum, wygłaszając przemowę, w której przedstawił wizję przyszłości GROHE: „Woda jest źródłem życia. Jego warunkiem. GROHE napełnia ją inteligencją i radością.” Słowa te nawiązywały tematu przewodniego tegorocznej prezentacji marki: „WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT.”
Michael Rauterkus rozpoczął swoją wypowiedź refleksją na temat ostatnich trzech lat, od momentu, kiedy GROHE stało się częścią Grupy LIXIL. „ Skoncentrowaliśmy się na naszych mocnych stronach i zwiększyliśmy wydajność, dzięki doskonałemu rzemiosłu oraz pracy zespołowej Masters of Technology, czyli osób odpowiedzialnych za powstawanie technologicznych rozwiązań w GROHE, oraz wszystkich kierujących pracą nad innowacjami. Woda jest kluczowym elementem w każdym domu, niezależnie od tego, czy znajduje się w łazience, czy w kuchni. Celem naszych innowacji jest poprawienie jakości wody w domu, dlatego w tym roku zaprezentowaliśmy na targach ISH setki innowacyjnych produktów we wszystkich kategoriach : łazienka, prysznice, kuchnia, produktów dla profesjonalistów oraz w zupełnie nowej kategorii – ceramice.”
GROHE rozpoczyna rewolucję pod hasłem Smart Home
W GROHE wiemy, że cyfryzacja nie jest celem samym w sobie. „ Żeby dom był smart, nie musi być cyfrowy. Powinien być inteligentny. ”, powiedział Michael Rauterkus, ujawniając najnowszą innowację: GROHE Sense i GROHE Sense Guard. Co drugie gospodarstwo domowe ucierpiało przynajmniej raz z powodu szkód poczynionych przez wodę, dlatego GROHE postanowiło rozwiązać ten istotny problem. GROHE Sense oraz GROHE Sense Guard otwierają całkowicie nowy rozdział w segmencie produktów do tzw. inteligentnych domów, zapewniając bezprecedensowy poziom zabezpieczenia przed zagrożeniami związanymi z wodą. GROHE Sense ostrzega domowników w przypadku wycieku wody, zalania i nieporządanego stopnia wilgotności , podczas gdy GROHE Sense Guard posiada funkcję odcięcia doprowadzenia wody w wypadku sytuacji awaryjnej, zapobiegając tym samym całkowicie powstaniu szkód.
LIXIL i GROHE: połączenie innowacji i niemieckiej marki klasy premium w średniej kategorii cenowej z globalnym partnerem, by tworzyć najbardziej innowacyjne i skuteczne produkty.
Współpraca firmy GROHE i grupy LIXIL dowiodła swojej wartości na rynku dzięki niezwykłemu
w historii GROHE sukcesowi dwóch produktów: Smart Control i Sensia Arena. Inteligentny system prysznicowy zapewnia intuicyjną obsługę dzięki pokrętłom działającym na zasadzie „naciśnij-przekręć” oraz technologii zaworów od LIXIL. Sensia Arena to toaleta myjąca produkowana w Japonii, ale projektowana w Europie ze specjalnym przeznaczeniem dla europejskich konsumentów. Produkt zdobył do tej pory 10 niezwykle prestiżowych nagród. Toaleta myjąca GROHE zapewnia całkowitą higienę oraz komfort użytkowania. Dzięki temu wyznacza nowy standard w swojej kategorii produktowej. Doskonale odzwierciedla pojęcie inteligentnej ochrony i inteligentnego korzystania z wody. Dzięki nowej aplikacji Ondus App, przeznaczonej na smartfony, każdy może stworzyć osobisty profil ustawień funkcji myjących. Bazując na ogromnym sukcesie tych dwóch produktów, firma GROHE jest gotowa na wprowadzenie na rynek zupełnie nowej kategorii produktów: GROHE Ceramics, będącej doskonałym połączeniem formy i funkcji. Dzięki nowym kolekcjom ceramiki łazienkowej GROHE stanie się producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych.
Zestaw przysznicowy AquaSymphony, kolejna niesamowita innowacja GROHE, to prawdopodobnie najbardziej luksusowy prysznic na świecie, który zamienia łazienkę w prywatne SPA. Posiada on zintegrowany moduł do kąpieli parowej, świetlny, a nawet specjalnie dedykowany utwór muzyczny: „Rain”, stworzony przez DJ-a Moguai, który swoją światową premierę miał podczas targów ISH.
Kluczem do sukcesu są fundamentalne wartości marki GROHE
„ Podchodzimy z niezwykłą pasją do naszych podstawowych wartości: jakości, technologii, designu i zrównoważonego rozwoju.”, podkreśla Michael Rauterkus. Marka GROHE oznacza jakość Made in Germany oraz wielokrotnie nagrodzony design. Vice President Design w GROHE, Michael Seum opowiada o ponad 100 nagrodach za wzronictwo, zdobytych przez firmę w ciągu trzech ostatnich lat. Stwierdza: „ Ostatnie trzy lata są najlepszymi latami w historii GROHE, jeśli mielibyśmy ocenić je na podstawie ilości przyznanych nagród za design. Wystarczy tylko wspomnieć o imponującej liczbie prestiżowych tytułów nadanych naszej toalecie myjącej Sensia Arena. Ceniony design GROHE to zasługa kreatywności grupy projektantów, pracujących wewnątrz marki. Wierzymy, że jest to recepta na sukces.”
Design i doskonała technologia sprawiają, że GROHE jest tzw. „pierwszym wyborem” konsumentów, architektów, instalatorów i sprzedawców. Firma jest również niezwykle dumna ze swoich działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, które zostały ostatnio docenione przyznaniem przez rząd Niemiec prestiżowej nagrody Corporate Social Responsibility.
Inteligentne innowacje
„Innowacja w naszej branży dotyczy nie tylko designu i działania produktów. Fundamentalna zmiana jest przed nami: świat cyfrowy i fizyczny zaczynają się przenikać.”, deklaruje Michael Rauterkus. Bazując na dewizie „Pure Freude an Wasser” – Pure Water Enjoyment, prezentuje najnowsze innowacje w inteligentnych produktach. GROHE Blue Home jest tego typu rozwiązaniem, przeznaczonym do kuchni. To prawdziwie ekologiczny produkt, który pozwala ograniczyć produkcję wody butelkowanej na rzecz wysokiej jakości wody pitnej prosto z baterii: świeżej, doskonale filtrowanej, smacznej, z możliwością wyboru w postaci niegazowanej, lekko gazowanej i gazowanej.
Celebrowanie wody
Michael Rauterkus zakończył swoją prezentację stwierdzeniem, że „Woda jest najważniejszą substancją dla ludzi. Dzięki niej żyjemy. Jej nieposkromiona siła kształtuje znaczną część naszego świata. W GROHE pomagamy ujarzmić żywioł wody, by służył ludzkiej wygodzie, dobremu samopoczuciu i spokojowi ducha. Dzięki nam staje się ona częścią inteligentnych domów tzw. Smart Home. GROHE celebruje wodę, która jest czwartym z żywiołów, łącząc ją nierozerwalnie z Inteligencją oraz Przyjemnością. Powstaje w ten sposób nasza nowa dewiza: WATER.INTELLIGENCE.ENJOYMENT.”.
źródło: grohe/informacjebranzowe.pl