

Grupa Comarch - wyniki finansowe Q1-Q4 2015
Comarch w 2015 roku osiągnął przychody ze sprzedaży w wysokości 1,132 mld zł. Jest to wzrost o 9,1 proc. w porównaniu do roku 2014. Zysk operacyjny EBIT wyniósł 114,8 mln zł i wzrósł o ponad 16 mln zł rok do roku, zysk netto wyniósł 78,4 mln zł i był wyższy o ponad 10 mln w porównaniu z wynikiem osiągniętym w 2015 roku. Grupa Comarch zanotowała również 20 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży na rynkach zagranicznych, które w opisywanym okresie stanowiły 51 proc. całości przychodów Grupy.
Już kolejny rok z rzędu Grupa Comarch notuje wzrost przychodów ze sprzedaży. W 2014 przekroczyliśmy próg jednego miliarda złotych, teraz poprawiliśmy ten wynik. Ta dynamika przychodów ze sprzedaży potwierdza, że przyjęta przez grupę strategia ekspansji na rynki zagraniczne oraz wprowadzenia do oferty produktowej rozwiązań dla branży medycznej przynosi
zyski. Większość przychodów generują kontrakty podpisane z zagranicznymi kontrahentami, co świadczy o rosnącej pozycji Comarch na świecie a wyniki ze sprzedaży na rynek medyczny notują wzrosty. Tym bardziej – przy utrzymywaniu założonej strategii – realnym jest dalsze wzmacnianie pozycji rynkowej i generowanie satysfakcjonującej wartości dla akcjonariuszy –
mówi Konrad Tarański, wiceprezes Zarządu oraz dyrektor finansowy Comarch.
źródło: comarch/informacjebranzwoe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





